မနက္က ဆြမ္းခံအိမ္က ဟင္းမက်က္တက်က္ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ ငါးမိနစ္ေလာက္ေစာင့္ေပးပါဘုရားဆိုလုိ႔ ေစာင့္ေနတုန္းမွာ ေဘးအိမ္က ဖခင္ျဖစ္သူက ၁၆/၁၇အရြယ္ေလာက္ရွိဦးမယ့္ သားျဖစ္သူကို သားေရခါးပတ္နဲ႔ ပယ္ပယ္နယ္နယ္ေဆာ္ေနတာကို ျမင္လိုက္ရပါတယ္။ ကေလးကလည္း ထြက္မေျပးပါဘူး ေပခံေနပါတယ္။ ေနာက္မေအလုပ္သူက သားျဖစ္သူကို သူ႔ကိုယ္နဲ႔၀င္ကြယ္ေပးေတာ့မွပဲ ဖေအလုပ္သူက ရိုက္တာကို ရပ္လိုက္ပါတယ္။ စိတ္မေကာင္းစရာပါပဲ။ ကိုယ္စိတ္၀င္စားတာကို ရိပ္မိလို႔ထင္ပါတယ္ ဆြမ္းခံအိမ္က ဒကာမႀကီးက ဆြမ္းေလာင္းရင္းနဲ႔ ``ကေလးက ခပ္ေျခာက္ေျခာက္ေလး ျဖစ္ေနလို႔ ဖေအလုပ္သူက ရိုက္တာဘုရား။ တပည့္ေတာ္တုိ႔လည္း အိမ္ခ်င္းကကပ္ေနေတာ့ စိတ္မခ်မ္းသာဘူး´´လို႔ ေလွ်ာက္ပါတယ္။ အေၾကာင္းစံုသိရေတာ့ ကိုယ္လဲ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ဒီျပႆနာရိုက္ရံုနဲ႔ ေျဖရွင္းလို႔ရတဲ့ ျပႆနာလည္းမဟုတ္ပါဘူး။
``ေယာက်ာၤးခ်င္းခ်စ္ႀကိဳက္တဲ့သူ မိန္းမခ်င္းခ်စ္ႀကိဳက္တဲ့သူေတြဟာ ကမၻာဦးကာလ လူ႔အသက္တမ္းငါးရာရွည္ စဥ္တုန္းက စတင္ေပၚေပါက္ခဲ့တယ္´´လို႔ ဘုရားရွင္က ပါထိက၀ဂၢပါဠိေတာ္ အဂၢညသုတ္မွာ ေဟာၾကားခဲ့ပါတယ္။ ကမၻာဦးကထဲက ရွိလာခဲ့တဲ့အရာကို အခုခ်ိန္ထိ လက္မခံႏုိင္ေသးတာဟာ လူအတၱေၾကာင့္ျဖစ္တယ္လို႔ ထင္ျမင္မိပါတယ္။ လက္ခံခ်င္သည္ျဖစ္ေစ လက္မခံခ်င္သည္ျဖစ္ေစ တခ်ိဳ႕ေသာအရာက မျဖစ္မေနကို လက္ခံေပးရမွာပါ။ ဒီလိုမွမဟုတ္ရင္ ၿငိမ္းခ်မ္းႏိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။
၁။ ကာေမသုမိစၧာရကံ အားႀကီးေသာသူ၌ မလိုမုန္းထားသူ ေပါမ်ားျခင္း။
၂။ မုန္းရံုမက ရန္သူလည္းမ်ားျခင္း။
၃။ လာဘ္ပစၥည္းမ်ား ရွားပါးတိတ္ဆိတ္ျခင္း။
၄။ ခ်မ္းသာမွကင္းဆိတ္ျခင္း။
၅။ မိန္းမျဖစ္ရျခင္း။
၆။ မိန္းမမဟုတ္ ေယာက်ာၤးမဟုတ္ ပ႑ဳတ္ျဖစ္ရျခင္း။
၈။ ေယာက်ာ္းျဖစ္လွ်င္လည္း အမ်ိဳးယုတ္၌ျဖစ္ရျခင္း။
၉။ မ်က္ႏွာပ်က္၍ အရွက္ကြဲရတတ္ျခင္း။
၁၀။ အဂၤါလကၡဏာ ဣေျႏၵတုိ႔ ယြင္းေသြခ်ိဳ႕ေသးသိမ္ျခင္း။
၁၁။ စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾက အားႀကီးရျခင္း။
၁၂။ ခ်စ္သူႏွင့္ ေကြကြင္းရျခင္း။ ဆုိတဲ့ ဆိုးက်ိဳးေတြကို ကာေမသုမိစၧာစာရကံ က်ဴးလြန္သူမ်ားဟာ ၀ဋ္အေနနဲ႔ ခံစားရတယ္လုိ႔ ရွင္ေတာ္ျမတ္ဘုရားက ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့တယ္။ ဒီေဟာၾကားခ်က္ေၾကာင့္ မိန္းမျဖစ္သူတုိင္း Gayျဖစ္ေနသူတုိင္းဟာ ကာေမသုမိစၧာရကံ က်ဴးလြန္ခဲ့သူေတြျဖစ္တယ္လို႔ တစ္ထစ္ခ်ထင္မွတ္ေနၾကကာ ယုတ္ညံ့သူမ်ားအျဖစ္ သတ္မွတ္ထားၾကပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ဘုရားရွင္က ကာေမသုမိစၧာစာရကံ က်ဴးလြန္ၾကမ်ား ဒီအက်ိဳးဆက္ေတြကို ၀ဋ္အေနနဲ႔ ခံစားရတတ္တယ္လို႔သာ ေဟာၾကားလုိရင္းျဖစ္ပါတယ္။ မိန္းမျဖစ္ေနသူတုိင္း Gayျဖစ္ေနသူတုိင္းဟာ ကာေမသုမိစၧာစာရကံေၾကာင့္သာ ျဖစ္ေနၾကရတယ္လို႔ ေဟာၾကားလိုရင္း မဟုတ္ပါဘူး။
အၾကင္မိန္းမသည္ မိမိ၏ မိန္းမဣေျႏၵ၊ မိန္းမအမူအရာ၊ မိန္းမအသြင္အျပင္၊ မိန္းမမာန္၊ မိန္းမဆႏၵ၊ မိန္းမအသံ၊ မိန္းမအ၀တ္တန္ဆာတုိ႔ကုိ ႏွလံုးသြင္း၏။ ထိုမိန္းမဣေျႏၵစသည္တုိ႔၌ တပ္မက္ေမြ႔ေလ်ာ္၏။ ေယာက်ာၤး၏ ေယာက်ာၤးဣေျႏၵတုိ႔႔၌လည္း တပ္မက္ေမြ႔ေလ်ာ္၏။ ေယာက်ာၤးႏွင့္ ေပါင္းေဖာ္ရန္အလိုရွိ၏။ ထိုမိန္းမသည္ မိန္းမအျဖစ္(မိန္းမဘ၀)ကို မလြန္ေျမာက္ေသး။
အၾကင္မိန္းမသည္ကား မိမိ၏ မိန္းမဣေျႏၵစသည္တုိ႔ကုိ ႏွလံုးမသြင္း၊ မိန္းမဣေျႏၵစသည္တုိ႔၌ တပ္မက္ေမြ႔ေလ်ာ္ျခင္းမရွိ၊ ေယာက်ာၤး၏ ေယာက်ာၤးဣေျႏၵစသည္တုိ႔ကုိလည္း ႏွလံုးမသြင္း တပ္မက္ႏွစ္သက္ျခင္း မရွိ၊ ေယာက်ာၤးႏွင့္ေပါင္းေဖာ္ရန္လည္း အလိုမရွိ၊ ထိုမိန္းမသည္ကား မိန္းမအျဖစ္ကို လြန္ေျမာက္၏။ (မိန္းမဘ၀မွ ေယာက်ာၤးဘ၀သို႔ ျပန္လည္ရရွိ၏)
အၾကင္ေယာက်ာၤးသည္ မိမိ၏ ေယာက်ာၤးဣေျႏၵ၊ ေယာက်ာၤးအမူအရာ စသည္တုိ႔ကုိ ႏွလံုးသြင္း၏။ ထိုေယာက်ာၤးဣေျႏၵ စသည္တို႔၌ တပ္မက္ေမြ႔ေလ်ာ္၏။ ထိုမိန္းမဣေျႏၵစသည္တုိ႔ကိုလည္း တပ္မက္ေမြ႔ေလ်ာ္၏။ မိန္းမႏွင့္ေပါင္းေဖာ္ရန္လည္း အလိုရွိ၏။ ထိုေယာက်ာၤးသည္ ေယာက်ာၤးအျဖစ္ကို မလြန္ေျမာက္ေခ်။
အၾကင္ေယာက်ာၤးသည္ မိမိ၏ ေယာက်ာၤးဣေျႏၵ စသည္တုိ႔ကုိ ႏွလံုးမသြင္း၊ အၾကင္ေယာက်ာၤးသည္ မိမိ၏ ေယာက်ာၤးဣေျႏၵ စသည္တုိ႔၌ တပ္မက္ေမြ႔ေလ်ာ္ျခင္းမရွိ။ ထိုမိန္းမဣေျႏၵ စသည္တုိ႔ကုိလည္း ႏွလံုးမသြင္း၊ ထိုမိန္းမဣေျႏၵ စသည္တုိ႔၌လည္း တက္မက္ေမြ႔ေလ်ာ္ျခင္းမရွိ။ မိန္းမႏွင့္ ေပါင္းေဖာ္ရန္လည္း အလိုမရွိ။ ထိုေယာက်ာၤးသည္ကား ေယာက်ာ္းအျဖစ္ကို လြန္ေျမာက္၏ လုိ႔ အဂၤုတၳိဳရ္ပါဠိေတာ္ သံေယာဂသုတ္ေတာ္မွာ ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။ (ေနာင္ဘ၀ ေယာက်ာ္းမျဖစ္ေတာ့ပဲ သူ႔ႏွစ္သက္ရာ မိန္းမ Gayစသည္ျဖစ္သြား၏-ဟူလို)
ဒီေဟာၾကားခ်က္ႏွစ္ခုကို ႏႈိင္းယွဥ္သံုးသပ္ၾကည့္လုိက္ရင္ မိန္းမတုိင္းဟာ Gayတိုင္းဟာ ကာေမသုကံေၾကာင့္ ျဖစ္ေနရတာ မဟုတ္ဘူး။ အခ်ိဳ႕က ကာေမသုကံေၾကာင့္ အခ်ိဳ႕က မိန္းမျဖစ္ရတာကို Gayျဖစ္ရတာကို ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တပ္မက္တဲ့ စိတ္ဆႏၵေၾကာင့္ မိန္းမျဖစ္ေနရတယ္ Gayျဖစ္ေနရတယ္ဆုိတာ ထင္ရွားပါတယ္။ ယေသာ္ဓရာဟာ ေလးအသေခ်ၤနဲ႔ ကမၻာတစ္သိန္းကာလပတ္လံုး မိန္းမခ်ည္းပဲျဖစ္ခဲ့ရတာ ကာေမသုမိစၧာစာရကံေၾကာင့္ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘုရားအေလာင္းကို ခ်စ္တဲ့ အခ်စ္စိတ္ေၾကာင့္ မိန္းမျဖစ္ရတာပါ။ ဘုရားအေလာင္းေတာ္ဟာ ေလးအေသခ်ၤနဲ႔ ကမၻာတစ္သိန္းကာလပတ္လံုး ေယာက်ာၤးပဲျဖစ္ေတာ့မွာပါ။ ဒီေတာ့ ဘုရားအေလာင္းေတာ္ကို ခ်စ္မိသြားၿပီး ဘ၀ဆက္တုိင္း ဘုရားအေလာင္းေတာ္နဲ႔အတူ လက္တြဲေနထုိင္လိုတဲ့ ယေသာ္ဓရာအဖုိ႔ မိန္းမဘ၀တစ္ပါး ေရြးခ်ယ္စရာနည္းလမ္းမရွိေတာ့ပါဘူး။ Gayေတြလည္း ဒီသေဘာတရားအတုိင္းပဲ ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။
မယ္ေတာ္မာယာ မိေထြးေတာ္ေဂါတမီ ယေသာ္ဓရာ ေခမာေထရီ ဥပၸလ၀ဏ္ေထရီ ဓမၼဒိႏၷာေထရီ ၀ိသာခါစတဲ့ အေက်ာ္အေမာ္ ပညာရွိသူေတာ္ေကာင္း အမ်ိဳးသမီးႀကီးမ်ားဟာ ေယာက်ာၤးျဖစ္ခဲ့တယ္လို႔ က်မ္းဂန္မ်ား မေတြ႔ရွိရပါဘူး။ သူတုိ႔လို ပညာရွိသူေတာ္ေကာင္း အမ်ိဳးသမီးႀကီးေတြ မိန္းမဘ၀ခ်ည္းပဲျဖစ္ေနၾကတာ ကာေမသုကံေၾကာင့္ မိန္းမျဖစ္ေနၾကရတာမဟုတ္ပဲ မိန္းမဘ၀ကို သူတုိ႔ကိုယ္တုိင္က ႀကိဳက္ႏွစ္သက္လို႔ မိန္းမျဖစ္ေနၾကရတယ္ဆုိတာ ထင္ရွားပါတယ္။
ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ဟာ ကာေမသုကံေၾကာင့္ မိန္းမျဖစ္တယ္ Gayျဖစ္တယ္ဆုိပါစုိ႔။ သူဟာ အထက္မွာ ဘုရားရွင္ေဟာခဲ့သလို မိန္းမျဖစ္ရတာကို မႀကိဳက္ဘူး မႏွစ္သက္ဘူး။ Gayျဖစ္ရတာကို မႀကိဳက္ဘူး မႏွစ္သက္ဘူးဆုိရင္ ကာေမသုကံအက်ိဳးဆက္ကုန္တာနဲ႔ သူအလိုရွိတဲ့ ဘ၀ကို ျပန္ရရွိမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုမဟုတ္ပဲ မိန္းမျဖစ္ရတာႀကိဳက္တယ္ ႏွစ္သက္တယ္။ Gayျဖစ္ရတာ ႀကိဳက္တယ္ႏွစ္သက္တယ္ဆုိရင္ေတာ့ ကာေမသုမိစၧာစာရကံရဲ႕ အက်ိဳးဆက္ကုန္သြားေပမယ့္လည္း သူ႔စိတ္ဆႏၵအရ သူ႔ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ ဘ၀ကို ဆက္ျဖစ္ေနဦးမယ္ဆုိတဲ့ သေဘာပါပဲ။
သတၱာ နာမ ၀ေဋၬ ၀ိစရႏၱာ နိစၥကာလံ အပၸမေတၱာ ဟုတြာ ပုညကမၼေမ၀ န ကေရာႏၱိ, ပမာဒိေနာ ဟုတြာ ပါပကမၼမၸိ ကေရာႏၱိ။ သံသရာ၀ဋ္၌ က်င္လည္က်က္စားေနၾကကုန္ေသာ သတၱ၀ါတုိ႔သည္ အၿမဲတေစ မေမ့မေလ်ာ့ေသာ သတိတရားျဖင့္ ေကာင္းမႈခ်ည္းပဲ ျပဳလုပ္ေနၾကကုန္သည္မဟုတ္။ တစ္ရံတစ္ခါ ေမ့ေလ်ာ့သည္ျဖစ္၍ မေကာင္းမႈကိုလည္း ျပဳမိတတ္ၾကကုန္၏လို႔ ရွင္ေတာ္ျမတ္ဘုရား ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့တဲ့ အတုိင္း အရွင္အာနႏၵာမေထရ္အေလာင္းလ်ာဟာလည္း တစ္ခုေသာ ေရႊကုန္သည္ သူေဌးသားျဖစ္စဥ္မွာ ကာေမသုမိစၧာရကံအမႈကို မက္မက္စက္စက္ က်ဴးလြန္ျပဳက်င့္ခဲ့ပါတယ္။
အဲဒီက်ဴးလြန္ျခင္းရဲ႕ အက်ိဳးဆက္အေနနဲ႔ ငရဲေရာက္ပါတယ္။ ငရဲလြတ္ေတာ့ ဆိတ္ ႏြား ေမ်ာက္ျဖစ္ၿပီး ေ၀ွ႕ေစ့ထုတ္ခံရ သင္းကြပ္ရစတဲ့ အက်ိဳးဆက္ကို ခံစားရတယ္။ ၿပီးေတာ့ Gay ျဖစ္ျပန္တယ္။ ၿပီးေတာ့ သိၾကားမင္းရဲ႕ မိဖုရားငါးဘ၀ဆက္ျဖစ္တယ္။ ၿပီးေတာ့ နတ္သားတစ္ေယာက္ရဲ႕ မိဖုရားျဖစ္ျပန္တယ္။ ၿပီးေတာ့ အဂၤတိမင္းႀကီးရဲ႕သမီးေတာ္ ရုစာမင္းသမီးျဖစ္ျပန္တယ္။ ရုစာမင္းသမီးဘ၀ၿပီးေတာ့ ေယာက်ာၤးျပန္ျဖစ္တယ္။ အရွင္အာနႏၵာအေလာင္းလ်ာဟာ ကာေမသုကံေၾကာင့္ မိန္းမျဖစ္တယ္ Gayျဖစ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီဘ၀ေတြကို သူမသာယာ မႏွစ္သက္ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ကံရဲ႕အက်ိဳးဆက္ကုန္တာနဲ႔ ေယာက်ာၤးျပန္ျဖစ္တယ္။ အကယ္၍ အဲဒီဘ၀ေတြကို ႏွစ္သက္တပ္မက္သြားမယ္ဆုိရင္ သူဟာ ကာေမသုကံရဲ႕ အက်ဳိးဆက္ကုန္ေသာ္ လည္း သူ႔ႏွစ္သက္တဲ့ အဲဒီဘ၀ေတြကို သူ႔စိတ္ဆႏၵအရ ဆက္ျဖစ္ေနဦးမွာပါပဲ။ တကယ္ေတာ့ ကာေမသုကံဆုိတာ မိန္းမျဖစ္ရျခင္း Gayျဖစ္ရျခင္း အေၾကာင္းရင္းမ်ားစြာထဲက တစ္ခုသာျဖစ္တယ္။ မိန္းမတုိင္း Gayတုိင္းဟာ ကာေမသုကံေၾကာင့္ခ်ည္း ျဖစ္ေနရတာမဟုတ္ပါဘူး။
ေနာက္ၿပီးေတာ့ ဘ၀သံသရာခရီးရွည္ႀကီးကို ေလွ်ာက္လွမ္းေနစဥ္မွာ လိင္မျပန္ေတာ့တဲ့သူဆုိလို႔ ေသခ်ာေပါက္ သဗၺညဳဘုရားျဖစ္လိမ့္မယ္လို႔ သက္ေတာ္ထင္ရွား သဗၺညဳဘုရားရွင္ဆီကေန နိယတဗ်ာဒိတ္ေတာ္ရၿပီးထားတဲ့ ဘုရားအေလာင္းေတာ္မ်ားကလြဲရင္ သတၱ၀ါတုိင္းဟာ လိင္ျပန္ႏုိင္ပါေသးတယ္။ ဒါေၾကာင့္ လက္ရွိပစၥကၡအေျခအေနေလးကိုပဲ ၾကည့္ၿပီး ငါေယာက်ာ္းပဲဆုိၿပီး လိင္အေပၚမွာ အမွီျပဳၿပီး မာန္တက္ေနစရာမလိုပါဘူး။ ဒီဘ၀ေယာက်ာ္း ေနာက္ဘ၀ မိန္းမ Gayျဖစ္သြားႏိုင္ပါတယ္။
ဘုရားရွင္ကလည္း Gayေတြကို ကိုယ့္ကိေလသာကိုယ္ထိန္းႏိုင္တဲ့ Gayဆုိရင္ ရဟန္း၀တ္ခြင့္ျပဳခဲ့ပါတယ္။ ဒါဟာ Gayေတြကို ဘုရားရွင္ကိုယ္ေတာ္တုိင္က နားလည္လက္ခံၿပီး အသိအမွတ္ျပဳတဲ့သေဘာ၊ လူတစ္ေယာက္အတြက္ ရသင့္ရထိုက္တဲ့ အခြင့္အေရးကို ေပးတဲ့သေဘာျဖစ္ပါတယ္။
သိမ္ထဲမွာ ``သင္ဟာ ေယာက်ာၤးစင္စစ္ ဧကနု္ျဖစ္ရဲ႕လားဆုိတဲ့ ေမးခြန္းေၾကာင့္ အခ်ိဳ႕က Gayေတြကို လံုး၀ ရဟန္းျပဳခြင့္မရွိလုိ႔ ထင္မွတ္ေနတတ္ၾကတယ္။ ဒါနဲ႔ပတ္သက္လုိ႔ ၀ိနယပိဋက မဟာ၀ါပါဠိေတာ္ကေန ထုတ္ႏႈတ္ၿပီး ရွင္းျပလိုပါတယ္။
ဘုရားရွင္လက္ေတာ္က ပ႑ဳတ္တစ္ေယာက္ဟာ ရဟန္းျပဳတယ္။ ရဟန္းျပဳၿပီး သူရာဂစိတ္ကို သူမထိန္းႏုိင္ေတာ့ ညအခါမွာ ရဟန္းငယ္ေတြဆီသြားၿပီး သူ႔ကုိ လိင္မႈကိစၥျပဳလပ္ေပးဖို႔ ေတာင္းဆုိတယ္။ ရဟန္းငယ္ေတြက ႏွင္ထုတ္လုိက္တယ္။ ဒီေတာ့ ကိုရင္ႀကီးေတြဆီသြားၿပီး ေတာင္းဆုိျပန္တယ္။ ကိုရင္ႀကီးေတြကလည္း မလိုက္ေလ်ာဘူး။ ဒါနဲ႔သူဟာ ႀကံရာမရတဲ့အဆံုး ျမင္းထိန္းေတြဆီသြားၿပီး ေတာင္းဆုိတယ္။ ျမင္းထိန္းေတြက သူ႔ဆႏၵျဖည့္ဆည္းေပးလိုက္တယ္။ ျမင္းထိန္းေတြဟာ ေနာက္ေန႔ၾကေတာ့ ဘုရားသား ရဟန္းသာမေဏဆိုသူေတြဟာ ေယာက်ာ္းမဟုတ္ၾကဘူး အေျခာက္ေတြပဲဆုိၿပီး ကဲ့ရဲ႕ၾကတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဘုရားရွင္က Gayေတြကို ရဟန္းခံမေပးနဲ႔လို႔ တားျမစ္ခဲ့တာျဖစ္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ရဟန္းခံခါနီးမွာ ေယာက်ာ္းစင္စစ္ ဧကန္ျဖစ္ရဲ႕လားလုိ႔လည္း ေမးခိုင္းခဲ့တာျဖစ္တယ္။ ပ႑ဳတ္ငါးမ်ိဳးရွိတယ္။ ဘုရားရွင္ရဲ႕ တားျမစ္ခ်က္ဟာ ငါးမ်ိဳးလံုးကို တားျမစ္ခဲ့တာမဟုတ္ဘူး။
၁။ အာသိတၳပ႑ဳတ္=သူတစ္ပါးရဲ႕ အဂၤါဇာတ္ကို ပါးစပ္ျဖင့္ သုတ္ေသြးအား စုတ္ယူရမွ ကိေလာသာပူပန္မႈ ၿငိမ္းေအးေသာသူ။
၂။ ဥႆုယပ႑ဳတ္=သူတစ္ပါး မွီ၀ဲေပါင္းေဖာ္ေနတာကို ေခ်ာင္းေျမာင္းၾကည့္ရမွ ကိေလသာပူပန္းမႈ ၿငိမ္းေအးေသာသူ။
၃။ ၾသပကၠမိကပ႑ဳတ္=ေ၀ွးေစ့ကို သင္းကြပ္ထုတ္ပစ္ထားေသာသူ။
၄။ ပကၡပ႑ဳတ္=အကုသုိလ္ ၀ိပါက္အာႏုေဘာ္ေၾကာင့္ လဆုတ္ပကၡမွာ ကိေလသာထၾကြေသာင္းက်န္း၍ လဆန္းပကၡမွာ ၿငိမ္းေအးတဲ့သူ။ လဆန္းပကၡမွာ ကိေလသာထၾကြေသာင္းက်န္း၍ လဆုတ္ပကၡမွာ ၿငိမ္းေအးသူ။
၅။ နပံုသကပ႑ဳတ္=မိန္းမအဂၤါဇာတ္ ေယာက်ာၤးအဂၤါဇာတ္ ႏွစ္ပါးလံုး ထင္ထင္ရွားရွား မပါေသာသူ။ လို႔ ပ႑ဳတ္ငါးမ်ိဳးရွိတယ္။
ဒီငါးမ်ိဳးမွာ နံပါတ္တစ္ႏွစ္ျဖစ္တဲ့ အာသိတၳပ႑ဳတ္နဲ႔ ဥႆုယပ႑ဳတ္ကို ရဟန္းျပဳေပးေကာင္းတယ္။ ရဟန္း၀တ္လိုက ၀တ္ႏုိင္တယ္။ နံပါတ္သံုးငါးျဖစ္တဲ့ ၾသပကၠမိကပ႑ဳတ္နဲ႔ နပံုသကပ႑ဳတ္က လံုး၀ရဟန္းမ၀တ္ေကာင္းဘူး။ ရဟန္းလဲ ျပဳမေပးေကာင္းဘူး။ အကယ္၍ မသိလို႔ ရဟန္းျပဳေပးမိခဲ့တယ္ဆုိရင္ေတာင္ သိတဲ့အခ်ိန္မွာ ခ်က္ျခင္းပဲ လူထြက္ေစရမယ္။ နံပါတ္သံုးျဖစ္တဲ့ ပကၡပ႑ဳတ္ကေတာ့ သူကိေလသာၿငိမ္ေအးတဲ့ ပကၡမွာ ရဟန္းျပဳေပးေကာင္းတယ္။ ၀တ္ေကာင္းတယ္။ ရဟန္းမျပဳေကာင္းတဲ့ ပ႑ဳတ္ႏွစ္မ်ိဳးကေတာ့ ရဟန္းမွမဟုတ္ဘူး ကိုရင္ေခၚသာမေဏလဲ မျပဳေကာင္းဘူး။ ပ႑ဳတ္ေတြကို ဘာလို႔ ရဟန္းမျပဳေစတာလဲဆုိေတာ့ ကိေလသာကို မထိန္းသိမ္းႏိုင္လုိ႔ျဖစ္တယ္။ ကိေလသာကို ထိန္းႏုိင္ရင္ ရဟန္း၀တ္ႏုိင္ပါတယ္။
ေယာက်ာ္းစင္စစ္ဧကန္ျဖစ္ရဲ႕လားဆုိတဲ့ ေမးခြန္းက ၾသပကၠမိကပ႑ဳတ္=ေ၀ွးေစ့ကို သင္းကြပ္ထုတ္ပစ္ထားေသာသူနဲ႔ နပံုသကပ႑ဳတ္=မိန္းမအဂၤါဇာတ္ ေယာက်ာၤးအဂၤါဇာတ္ ႏွစ္ပါးလံုး ထင္ထင္ရွားရွား မပါေသာသူႏွစ္ဦးကုိသာ ရည္ရြယ္ၿပီးေမးရင္းျဖစ္တယ္။
တကယ္ေတာ့ ဗုဒၶဘာသာအလိုအရ ေယာက်ာၤးျဖစ္ေနသူတုိင္းဟာ မျမင့္ျမတ္သလို မိန္းမျဖစ္ေနသူတုိင္း လိင္ျပန္ေနသူတုိင္းဟာလည္း ယုတ္ညံ့သူမ်ား မဟုတ္ၾကပါဘူး။ ျမင့္ျမတ္ျခင္း ယုတ္ညံ့ျခင္းဟာ လိင္နဲ႔အသြင္သ႑ာန္နဲ႔ မဆုိင္ပါဘူး။ အျပဳအမူအေျပာအဆို စိတ္ေနသေဘာထားနဲ႔သာ သက္ဆုိင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေယာက်ာၤးခ်င္းခ်စ္ႀကိဳက္ေနသူ မိန္းမခ်င္းခ်စ္ႀကိဳက္ေနသူတုိင္းဟာ ယုတ္ညံ့သူေတြလို႔ ထင္ေနရင္ အဲဒီထင္ျမင္မႈဟာ မွားယြင္းေသာ ထင္ျမင္မႈသက္သက္သာျဖစ္ပါတယ္။
မဃေဒ၀လကၤာသစ္က်မ္းျပဳအေက်ာ္ ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ မန္လည္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးကေတာ့ `` အႏွစ္ပညာ မရွိပါက အဂၤါေျခလက္ ေယာက်္ားလ်က္လည္း မိန္းမထက္သာ ယုတ္မာဆိုးရြား မိုက္လံုးထြားသည္။ ႏြားႏွင့္က်ားႏွင့္ အတူတူတည္း။´´လို႔ စပ္ဆုိေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။
ဒီေန႔ဒီအခ်ိန္အခါဟာ လိင္ခြဲျခားဆက္ဆံျပဳမူရမယ့္ အခ်ိန္အခါမဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ေယာက်ာၤးျဖစ္ေစ မိန္းမျဖစ္ေစ Gayျဖစ္ေစ သူေတာ္ေကာင္းပညာရွိမွန္ရင္ ႏိုင္ငံေတာ္တုိးတက္ဖုိ႔အတြက္ ေနရာေပးၿပီး အေလးထား ဆက္ဆံရေတာ့မဲ့ အခ်ိန္အခါပါ။ ၿပီးခဲ့တဲ့ ဆီးဂိမ္းပြဲေတာ္ႀကီးဟာ ေယာက်ာၤး မိန္းမ Gayတုိ႔ စည္းလံုးညီညြတ္စြာနဲ႔ လက္တြဲၿပီး လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၾကတာေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္စြာ က်င္းပႏုိင္ခဲ့ၿပီး ႏုိင္ငံသူႏုိင္ငံသားမ်ား ကမၻာ့အလယ္မွာ ဂုဏ္ယူ၀ံ့ၾကြားႏုိင္ခဲ့ၾကတယ္ဆုိတာကို ေမ့မထားသင့္ပါဘူး။ လူသားအားလံုးက တန္ဖိုးရွိတဲ့သူေတြခ်ည္းပါပဲ။
ဒါေၾကာင့္ ကိုယ့္မိသားစုထဲမွာ လိင္တူခ်င္းခ်စ္ႀကိဳက္သူပါလာခဲ့ရင္ ဖိႏွိပ္ဖံုးကြယ္မထားပဲ နားလည္လက္ခံေပးၿပီး သူ႔ကို တန္ဖိုးရွိတဲ့ သူေတာ္ေကာင္းပညာရွိ လူေကာင္းသူေကာင္းျဖစ္ေအာင္ ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ေပးကၿပီး လူတစ္ေယာက္ရသင့္ရထုိက္ တဲ့ အခြင့္အေရးေတြကို ေပးၾကရပါမယ္။ အတၱကိုေလွ်ာ့ခ်လိုက္ပါ။ ဒါဆုိရင္ ေသခ်ာေပါက္နားလည္လက္ခံႏိုင္မွာပါ။
(မုိးသု-မႏၱေလး)
Note:
ကၽြန္ေတာ္တို႕လိင္တူခ်စ္အမ်ိဳးသားမ်ားအေနနဲ႕
ျမင့္ျမတ္ေသာရဟန္းေဘာင္၀င္ေရာက္ႏိုင္ေရးနဲ႕ပါတ္သက္ျပီး သိခ်င္သူမ်ား ဖတ္ႏိုင္ရန္
သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႕ ေဖ့ဘြတ္မွကူးယူေဖာ္ျပသည္။
No comments:
Post a Comment