Wednesday, August 4, 2010

က်ေနာ့္ခ်စ္သူရဲ႕ ခ်စ္သူ…

"ေမာင္… ခ်စ္ကို ဘယ္ေတာ့မွ ခြဲသြားဖို႔ စိတ္မကူးနဲ႔ေနာ္… ခြဲသြားရင္ေတာ့ အေသမုန္းျပစ္လိုက္မွာ"

ၿငိမ္သက္ေနတဲ့ ကန္ေရျပင္ကို မ်က္ႏွာမူရင္း က်ေနာ့္ လက္ေတြၾကားကို သူမရဲ႕ လက္ေတြ အတင္းထည့္ၿပီး အတင္းဆုပ္ကိုင္ထားရင္း ေျပာလာတဲ့ က်ေနာ့္ခ်စ္သူ ေကာင္မေလးရဲ႕ ခ်စ္စရာ ေကာင္းလြန္းလွတဲ့ အမူအရာေလးမွာ က်ေနာ္ ထပ္ခါတလဲလဲ က်ရံႈးရျပန္ေပါ့……

က်ေနာ္ သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ခ်စ္သူ… က်ေနာ့္ခ်စ္သူနဲ႔ က်ေနာ္ ေတြ႔ဆံုမႈက ရိုးရွင္းလြန္းလွပါတယ္…

ေနမသာခဲ့တဲ့ ေန႔ေလးတေန႔မွာ… ရုတ္တရက္ ရြာခ်လိုက္တဲ့… မိုး… ျပင္ဆင္မႈေတြ မရွိခဲ့တဲ့က်ေနာ္ မိုးလံုေအာင္ လမ္းေဘးဆိုင္တဆိုင္ရဲ႕ အမိုးေအာက္ကို အေျပးကေလး သြားရပ္မိခဲ့တဲ့ခ်ိန္က သိပ္ၿပီး မေခ်ာလွေပမယ့္ ခ်စ္စရာေကာင္းလြန္းတဲ့ ေကာင္မေလးနဲ႔ ဆံုဆည္းခဲ့ရတာေပါ့…

"သား.. ေသခ်ာဖိတ္ခဲ့ေနာ္…" က်ေနာ့္ကိုဆို အယံုအၾကည္ သိပ္မရွိတဲ့ ေမေမက အတန္တန္ မွာေနခ်ိန္မွာ က်ေနာ္က အိမ္ေပါက္၀ ေရာက္ေနၿပီ…. က်ေနာ့္ေမေမက တစ္လကို တစ္ႀကိမ္ေလာက္ သူ႔မိတ္ေဆြ မိသားစုေတြကို ဖိတ္ၿပီး ထမင္းျဖစ္ျဖစ္ မုန္႔တခုခုျဖစ္ျဖစ္ လုပ္စားရင္း လူႀကီးေတြသဘာ၀ ဟိုေျပာဒီေျပာ ေျပာေနၾကေလ… အဲ့ဒီအတြက္ က်ေနာ့္တာ၀န္က အလွည့္က် ေမေမဖိတ္ခိုင္းတဲ့ အိမ္ေတြကို ဖိတ္ေပးေနၾက….. ေမေမ့သူငယ္ခ်င္းေတြမွာလည္း က်ေနာ္မသိတဲ့ အိမ္ဆိုတာေတာင္ မရွိေတာ့…

ဒီေန႔ တာ၀န္က်တဲ့အိမ္က က်ေနာ္တို႔အိမ္ရဲ႕ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ေမေမ့ ငယ္သူငယ္ခ်င္းအိမ္… ဖုန္းဆက္ၿပီး ဖိတ္ရင္ ရရဲ႕သားနဲ႔… လူကိုယ္တိုင္ ဖိတ္ခိုင္းတဲ့ ေမေမ့ကို သိပ္ေတာ့ မေက်နပ္ခ်င္ေပမယ့္ က်ေနာ့္ တာ၀န္လို ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ ဘာမွေျပာခြင့္မသာ..

"တီး… တီး" လူေခၚေခါင္းေလာင္းကို အဆက္မျပတ္ႏွိပ္ရင္း… စိတ္က သိပ္မရွည္ခ်င္လာေတာ့…. အဆက္မျပတ္ သံုးေလးခါေလာက္ ႏွိပ္ၿပီးမွ ၿခံ၀န္းထဲက အေျပးလာေနတာ ၾကားရတယ္… "ကြ်ီ" ဆိုၿပီး ပြင့္သြားတဲ့ တံခါးကေန ေခါင္းျပဴၿပီး ထြက္လာတဲ့ ေခါင္းတလံုး… က်ေနာ္ အသက္ရူသံေတြ ေျပာင္းျပန္ ျဖစ္သြားသလားပဲ… ရုတ္တရက္ ဘာေျပာရမွန္းမသိပဲ ေၾကာင္ၿပီးရပ္ေနတဲ့ က်ေနာ့္ပံုကို ၿပံဳးစိစိၾကည့္ေနတဲ့ ေကာင္မေလး…. မိုးေရေတြ ရႊဲေနခဲ့ဖူးတဲ့ ေကာင္မေလး…

"၀ိုး… က်ေနာ့္ရဲ႕ အေပ်ာ္ေတြ ဘယ္ကေန ဘယ္လို၀င္လာၿပီး ပ်ံ႕ႏွံ႔သြားတယ္မသိ…. ဘာမွျပန္မေျပာပဲ ၿခံထဲကို လွမ္း၀င္ၿပီးသား ျဖစ္ေနတဲ့ က်ေနာ့္ေျခလွမ္း… "ဘယ္သူနဲ႔ ေတြ႔ခ်င္လို႔လဲလို႔ ေမးေနတာေလ… ေျဖဦးမွေပါ့" စူပုတ္ပုတ္ အမူအရာနဲ႔ ေကာင္မေလး… က်ေနာ္ ခ်စ္မိသြားတာ ေသခ်ာတယ္…

ဒီလိုနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ သံေယာဇဥ္ေတြ တစ္ရက္ၿပီး တစ္ရက္ တိုးလာသလို… အေၾကာင္းျပခ်က္ အမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႔ ေကာင္မေလးအိမ္ကို ေရာက္ေရာက္လာတတ္တဲ့ က်ေနာ့္ကို လူႀကီးေတြက အကုန္လက္ေျမာက္ ကုန္ၿပီေလ… ခ်စ္ေတာ့လည္း မရွက္ေတာ့ပါဘူး… ခ်စ္မိသြားတာကိုး…

အားလပ္ခ်ိန္ေတြမွာ အတူလည္ရင္း အခ်ိန္ေတြ ျဖဳန္းၾကသလို… ညဖက္ေတြမွာ ဖုန္းဆက္ရင္း ၾကည္ႏူးခဲ့ရတဲ့ ဘ၀ေလး… ဘယ္ခ်ိန္တုန္းကမွ ဆံုးရံႈးသြားဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္မထားခဲ့ဘူး… သူလည္း က်ေနာ့္ကို သိပ္ခ်စ္သလို… က်ေနာ္လည္း သူ႔ကို သိပ္ခ်စ္တယ္…

က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ဖက္မိဘေတြကလည္း သေဘာတူေန ၾကည္ျဖဴေနတဲ့ အေျခအေနမွာ က်ေနာ့္အတြက္ ပူပင္ေသာက ဘာမွမရွိခဲ့ဘူးေပါ့… အားလံုးက အဆင္ေျပေနၾကၿပီပဲမို႔… က်ေနာ္နဲ႔ ေကာင္မေလး အတူအၿမဲ အေဖာ္မြန္အျဖစ္ ဘ၀တသက္လံုး လက္တြဲဖို႔ က်ေနာ္ စိတ္ကူး အိပ္မက္ေတြကို အၿမဲမက္ခဲ့ဖူးပါတယ္… ဒါေပမယ့္… ဒီလိုအဆင္ေျပေနတဲ့ က်ေနာ့္ဘ၀ေလးကို ကံၾကမၼာက လွလွပပ ထိုးႏွက္လို႔ က်ရံႈးေစခဲ့တာေလ…

"ေမာင္… ခ်စ္တို႔ ထိုင္ေနၾက ကန္ေဘာင္ေလး သြားရေအာင္" ခြ်ဲခြ်ဲႏြဲ႔ႏြဲ႔ ေတာင္းဆိုလာတိုင္း ျငင္းဆန္မႈမဲ့ က်ေနာ့္ ႏူတ္ခမ္းက "ခ်စ္ သေဘာေလ" လို႔ေျပာေနက်ေလ…

အဲ့ေန႔… အဲဒီေန႔က စခဲ့တာေပါ့…

က်ေနာ္နဲ႔ ေကာင္မေလး ခံုတန္းေလးေပၚ ထိုင္ေနရင္း…… ေကာင္မေလးေျပာျပတဲ့ သူမအေၾကာင္းေတြကို ႏွစ္ဦးလံုး သေဘာတက်က်နဲ႔ ရီရင္း သိပ္ကို ေအးခ်မ္းခဲ့ရတာပါ… အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ… က်ေနာ္တို႔ ထိုင္ေနတဲ့ ခံုတန္းေလးနား… မိန္းကေလးတစု ေရာက္လာခဲ့ခ်ိန္မွာ… ေျပာလက္စ စကားကို ရုတ္တရက္ ရပ္ၿပီး အဲဒီ မိန္းကေလး အုပ္စုဆီကို ေငးၾကည့္ေနတဲ့ က်ေနာ့္ ေကာင္မေလးရဲ႕ မ်က္၀န္းေတြမွာ ရႊန္းလဲ့လဲ့ အရည္ၾကည္တခ်ဳိ႕နဲ႔…

"ေဟ့… ေကာင္မေလး ဘာေတြ ေငးေနတာတုန္း" က်ေနာ့္ အသံၾကားေတာ့ က်ေနာ့္ ခ်စ္သူက ရုတ္တရက္ သတိျပန္၀င္လာသူ တေယာက္လို… က်ေနာ့္ကို ၿပံဳးၿပီးေတာ့…. "ေမာင္.. ဟိုအုပ္စုကို ၾကည့္စမ္းပါ.. အဲဒီက ဆံပင္ဂုတ္၀ဲေလး တေယာက္က အရမ္းခ်စ္ဖို႔ ေကာင္းတယ္ေနာ္… မ်က္လံုးကလည္း အရမ္းလွတယ္"… က်ေနာ့္ခ်စ္သူ ညႊန္ျပတဲ့ ေကာင္မေလးတစုကို က်ေနာ္ ထပ္တခါ ျပန္ၾကည့္မိတယ္… "ေမာင့္ မ်က္လံုးထဲမွာေတာ့ ခ်စ္ကမွ အလွဆံုးပါ.. ေမာင့္ခ်စ္ကို ဘယ္သူမွ မယွဥ္ႏိုင္ပါဘူးကြာ" က်ေနာ့္ စကားေၾကာင့္ အရင္ကလိုေတာ့ "ေမာင္ကေတာ့ ပိုခ်စ္ေအာင္ လုပ္ေနျပန္ၿပီ"လို႔ က်ေနာ့္ခ်စ္သူ မေျပာခဲ့ဘူး…

က်ေနာ့္ စိတ္ထဲမွာလည္း ဘာမွကို မရွိခဲ့ဘူး… ဒီလိုနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ ခ်စ္သူႏွစ္ေယာက္ အရင္ကလိုပဲ တေယာက္ကို တေယာက္ သိပ္ခ်စ္ခဲ့ၾကတာေပါ့… အဆက္အသြယ္ဆိုတာ ျပတ္ေတာက္သြားတယ္ ဆိုတာေတာင္ မရွိဘူး… က်ေနာ့္ခ်စ္သူကို က်ေနာ္သိပ္ခ်စ္တယ္… သူမက ပြင့္လင္းသလို… က်ေနာ့္အေပၚ သိပ္နားလည္တယ္… ဒီအတြက္ က်ေနာ္ သိပ္ကံေကာင္းတာေပါ့…

ဒါေပမယ့္… ေနာက္ပိုင္း… က်ေနာ့္စိတ္ထဲမွာ ကသိကေအာက္ ျဖစ္ျဖစ္လာေစတဲ့ အေၾကာင္း အရာတခုက… က်ေနာ့္ခ်စ္သူက က်ေနာ္နဲ႔ စကားေျပာေနရင္း… အေ၀းကို တခါတခါ ေငးေနတတ္တာ… တခုခုကို အသည္းအသန္ စဥ္းစားေနတတ္တာ… ေဘးက ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားတတ္တဲ့ မိန္းကေလးေတြဆို အားက်တဲ့ မ်က္၀န္းေတြနဲ႔ လိုက္ၾကည့္လာတတ္တာ… "ေမာင့္ကို သိပ္ခ်စ္တာပဲ" ဆိုတဲ့ စကားေတြ အေျပာနည္းလာတာ… က်ေနာ့့္စိတ္ထဲမွာ သိပ္ကိုခံျပင္းေပမယ့္… သူ႔ကို လက္ညိႈးထိုး ေထာက္ျပစရာလည္း ဘာအားနည္းခ်က္မွ က်ေနာ္ ရွာမေတြ.ခဲ့ဘူး…

"ခ်စ္… ေမာင့္ကို စိတ္ေကာက္ေနတာလားကြာ… ေမာင္ဘာလုပ္ေပးရမလဲ ေျပာကြာ" က်ေနာ့္ဘက္က အဲလို ေျပာလာရင္ေတာ့ သူမ မ်က္၀န္းထဲမွာ ရစ္၀ဲလာတဲ့ မ်က္ရည္စေတြ က်ေနာ္ မၾကာမၾကာ ေတြ႔လာရတယ္… "ဟင့္အင္း… ခ်စ္ဘာမွ မျဖစ္တာ… ေမာင္က ဘာအမွားမွ မလုပ္ထားတာ ခ်စ္က ဘာလို႔ စိတ္ေကာက္ရမလဲ" သူမ အေျဖတိုင္းမွာ က်ေနာ္ ေက်နပ္ေပမယ့္ သူမကို ၾကည့္လိုက္တိုင္း… က်ေနာ့္ ႏွလံုးသားထဲမွာ နာက်င္တတ္လာတယ္… ၀မ္းနည္း တတ္လာတယ္… က်ေနာ္ သူမကို သိပ္ေပ်ာ္ေစခ်င္တာေလ… က်ေနာ့္ အခ်စ္ေတြေၾကာင့္ သူမရယ္သံေတြကို ၾကားေနခ်င္သူပါ…

က်ေနာ္တို႔ ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ရတဲ့ ေန႔ေလးတေန႔……

က်ေနာ္နဲ႔ ေကာင္မေလး ေစ့စပ္ထားဖို႔ လူႀကီးေတြ ေျပာလာေတာ့ က်ေနာ့္ေလာက္ ေပ်ာ္မယ့္သူ ဘယ္သူရွိႏိုင္မလဲ… က်ေနာ္ ခ်က္ခ်င္း ေကာင္မေလးဆီ ဖုန္းဆက္ေတာ့… တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ သူ႔အသံ… "အင္း" ဆိုတဲ့ တိုးသဲ့သဲ့ ေျဖသံေလးကို က်ေနာ္ စိတ္တိုင္း မက်ခဲ့ဘူး… "ခ်စ္ မေပ်ာ္ဘူးလားကြာ… ေမာင္တို႔ အျမန္ ဆံုဆည္း ရေတာ့မွာ" "ေမာင္တို႔ အရင္က စိတ္ကူး ထားတဲ့အတိုင္း ျဖစ္လာေတာ့မွာ"… က်ေနာ့္ဘက္က တက္ၾကြၿပီး စကားေတြ မ်ားေနသေလာက္ ေကာင္မေလး ဘက္က တိတ္ဆိတ္ ေနခဲ့တယ္…

ဖုန္းခ်ခါနီးမွာ သူမဘက္က "ေမာင္… က်မတို႔ မနက္ျဖန္ ကန္ေဘာင္နားက ခံုတန္းေလးမွာ ေတြ႔ရေအာင္ က်မေစာင့္ေနမယ္"တဲ့… တခြန္းထဲေျပာၿပီး သူမ ဖုန္းခ်သြားတယ္… အေပ်ာ္ေတြ ပ်ံ႕လြင့္ေနတဲ့ က်ေနာ့္မွာေတာ့ မုန္တိုင္းတခု မလာခင္ ေလေျပေလး ၀င္သြားတယ္ ဆိုတာကိုေတာင္ က်ေနာ္ မသိလိုက္ႏိုင္ခဲ့ဘူး…

အျဖဴနဲ႔ အနက္ ေရာစပ္ထားတဲ့ အေရာင္ေလးနဲ႔ သိပ္လိုက္ဖက္တဲ့ က်ေနာ့္ခ်စ္သူ ႀကိဳတင္ ေရာက္ေနတာကို ေတြ႔လိုက္ရတယ္… ခံုတုန္းေလးမွာ ၀င္ထိုင္လိုက္ေပမယ့္ သူမ က်ေနာ့္ဘက္ကို လွည့္မၾကည့္ပဲ ဟိုး အေ၀းတေနရာကို ေငးေနတာ… က်ေနာ္ မတင္မက်ျဖစ္ေနတဲ့ ခံစားခ်က္ကို သူ႔ကို ထုတ္ေမးလိုက္မိတယ္… "ခ်စ္… ေမာင့္ကို မခ်စ္ေတာ့ဘူးလား… အသစ္ေတြ႔ေနလို႔လား" ဘာလို႔ မေပ်ာ္ေနရတာလဲကြာ"… အဆက္မျပတ္ ေမးခြန္းေတြက သူမကို တခ်က္ေလးေတာင္ တုန္လႈပ္ မသြားေစဘူး…

"ေမာင္ အခ်စ္ဆိုတာကို ဘယ္လိုထင္လဲဟင္" မထူးဆန္းတဲ့ ေမးခြန္းေလးတခုလို႔ က်ေနာ္ ထင္ေပမယ့္ ေမးလာတဲ့ သူမႏူတ္ခမ္း တုန္ရီေနသလို မို႔အစ္ေနတဲ့ သူမ မ်က္၀န္းေတြက သူမကို ငိုထားမွန္း သိပ္ကို ေပၚလြင္ေနေတာ့ က်ေနာ္ တကယ္ကို တုန္လႈပ္သြားခဲ့ရတာပါ…

"အခ်စ္ဆိုတာ ဘာလဲ ဆိုတာေတာ့ အတိအက်မသိဘူး ခ်စ္ရာ… ဒါေပမယ့္ ခ်စ္ကို ခ်စ္မိတာ ခ်စ္ကို ဘယ္သူမွန္း ဘာမွန္းမသိခင္က ခ်စ္မိသြားတာ… ဘယ္အရာမွ တြန္းပို႔တာေတြ အတင္းအဓမၼ ခိုင္းေစတာေတြ မရွိပဲ သူ႔အလုိလို နွလံုးသားထဲ ၀င္လာတာ… ေမာင့္အထင္က တကယ့္ အခ်စ္စစ္ေတြက ဖန္တီးယူလို႔ မရပဲ ႏွလံုးသားထဲ အလိုလို ၀င္ေရာက္လာတဲ့ ခံစားမႈမ်ဳိး"

"ေမာင့္ကို က်မသိပ္ခ်စ္ခဲ့တာ ေမာင္ယံုလားဟင္"

"ယံုတယ္ေလ ခ်စ္ရ… ဘာလို႔ ခုမွဒါေတြ ေမးေနရတာလဲကြာ"

"က်မကိုယ္တိုင္ မသိေပမယ့္… ေမာင့္ကို က်မေျပာျပခ်င္ေနတာေတြ ရွိတယ္… ၿပီးရင္ ေမာင္ ႀကိဳက္သလို ဆံုးျဖတ္ေပါ့…"… ကေလးေလးလို အၿမဲလိုလို ဗိုလ္က်တတ္တဲ့ က်ေနာ့္ခ်စ္သူ ခုေတာ့လည္း တကယ့္ လူႀကီးတေယာက္လို ရင့္က်က္ေနလိုက္တာ…

"ေမာင္… ေမာင္နဲ႔ ေစ့စပ္ရေတာ့မယ္ လက္ထပ္ရေတာ့မယ္ဆိုတဲ့ စကားကို ၾကားလိုက္ရခ်ိန္မွာ… က်မ တကယ္ကို တုန္လႈပ္ခဲ့မိတယ္ေမာင္… ၀မ္းသာရမယ့္အစား က်မ ၀မ္းနည္းခဲ့မိတယ္… ေမာင္ က်မကို အျပစ္တင္ႏိုင္တယ္ေမာင္… က်မေလ တကယ္အရူးလို ျဖစ္ခဲ့တာပါ… က်မ အရင္ခ်ိန္ေတြက ေမာင္နဲ႔လက္ထပ္ၿပီးရင္ ဆိုတဲ့ စိတ္ကူးမ်ဳိးေတြ ေတြးျဖစ္တိုင္း ေပ်ာ္ေနတတ္ခဲ့တယ္ေမာင္… အမွန္တရားကို ေျပာရမယ္ဆိုရင္ က်မ အခု မေပ်ာ္ဘူးေမာင္… ၿပီးေတာ့ ေမာင္နဲ႔… ေမာင္နဲ႔ လက္ထပ္ၿပီးရင္လည္း က်မ ေပ်ာ္ႏိုင္မယ္ မထင္ဘူးေမာင္…"

မိုးမရြာပဲ မိုးၿခိမ္းသံကို ၾကားလိုက္ရသလိုပဲ… က်ေနာ့္ ႏွလံုးသားတကယ္ကို မိုးႀကိဳးပစ္ခံလိုက္ရသလိုပါပဲ…

"ေမာင့္မွာ ဘာအားနည္းခ်က္ရွိလို႔ ဒီလိုေျပာရတာလဲကြာ… မင္းေပ်ာ္ေအာင္ ေမာင့္ဘက္က အကုန္လုပ္ေပးမယ္… ေမာင္တို႔မွာ ပူပင္စရာ ဘာမွမရွိတဲ့ ဘ၀မွာ ခ်စ္က ဘာကို စိုးရိမ္တာလဲကြာ"

"ေမာင့္မွာ ဘာအျပစ္မွ မရွိပါဘူးေမာင္… အဓိကက အခ်စ္ဆိုတာေၾကာင့္ပဲေမာင္… က်မေလ… ေမာင့္ကို လက္ထပ္ရမယ္ဆိုၿပီး အတင္းလုပ္လာရင္ေတာ့ က်မမွာ ျငင္းခြင့္မွ မရွိတာပဲေမာင္… ဒါေပမယ့္ က်မႏွလံုးသားထဲက ေမာင့္ကို က်မ အိမ္ေထာင္ဖက္အျဖစ္ လက္ခံလို႔ မရႏိုင္တာက က်မေလ… က်မ… လူတေယာက္ကို ခ်စ္မိေနလို႔ပဲေမာင္……"

"ဘာ… ဘာေျပာလိုက္တယ္… ေမာင့္အျပင္ မင္းမွာ ခ်စ္သူရွိေနတယ္ဟုတ္လား… ျပန္ေျပာလိုက္စမ္းပါ"

"ေမာင္ က်မကို အျပစ္တင္ပါေမာင္… ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီတေယာက္ကို က်မ ခ်စ္ခြင့္ရႏိုင္ဖို႔ က်မ အမ်ားႀကီး ႀကိဳးစားရဦးမယ္ေမာင္… ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့… က်မခ်စ္ေနတဲ့သူက… ေမာင့္လို ေယာက္်ားေလး တေယာက္ မဟုတ္ပဲ မိန္းကေလးတေယာက္ ျဖစ္ေနတယ္ေမာင္… က်မေလ သူနဲ႔ေတြ႔ရင္ ရင္ခုန္တယ္… သူနဲ႔ စကားေျပာမိရင္ ေပ်ာ္တယ္… က်မလက္ကို ရုတ္တရက္ လာကိုင္ရင္ က်မ ရင္မွာ ေႏြးသြားတယ္… သူေနမေကာင္းရင္ က်မသိပ္စိုးရိမ္တယ္ေမာင္… သူနဲ႔ စကားမေျပာရရင္ က်မ ေဘးကလူေတြကို ေဒါသထြက္ေနမိတယ္… "က်မေလ… က်မ ေမာင့္အေပၚ ဒီလိုမျဖစ္ဖို႔ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ အႀကိမ္ႀကိမ္ သတိေပးၿပီး ေနခဲ့ေပမယ့္ က်မ ခံစားခ်က္က မရဘူးေမာင္…"

"က်မက မိန္းကေလးတေယာက္ ျဖစ္ေနပါလ်က္နဲ႔ အျခား မိန္းကေလးတေယာက္ကို ခ်စ္သြားမိတာ… က်မ စိတ္ကစားတာ မဟုတ္ဘူးေမာင္… က်မ သူ႔ကို တကယ္ခ်စ္သြားမိတာ… က်မ သူေပ်ာ္ေနတာကို ၾကည့္ရင္း ေပ်ာ္ေနခ်င္ခဲ့တယ္… က်မကို ရူးတယ္လို႔ ေမာင္ေျပာမလားဟင္… သစၥာမရွိတဲ့ မိန္းကေလး တေယာက္လို႔ က်မကို ေျပာလိုက္ပါ ေမာင္… ဒါေပမယ့္ ေမာင့္မွာ ဘာအျပစ္ေတြမွ မရွိေပမယ့္ က်မ ႏွလံုးသားက လက္ခံလို႔ မရဘူးေမာင္…" "အခ်စ္ဆိုတာ တကယ္ပဲ ႏွလံုးသားထဲက အလိုအေလ်ာက္ တစံုတေယာက္အတြက္ ျဖစ္ေပၚလာတတ္တယ္ဆိုတာ က်မအခု တကယ္လက္ေတြ႔ ခံစားေနရၿပီေမာင္"

ကဲြအက္အက္ အသံေတြက အဆက္မျပတ္ ထြက္ေနေပမယ့္ က်ေနာ့္ခ်စ္သူ… သူမ မ်က္၀န္းေတြက သိပ္ကို အေလးအနက္နဲ႔ တည္ၿငိမ္ေနတယ္… က်ေနာ္ ဘာလုပ္သင့္လဲ… က်ေနာ္ သူ႔ကို ထထိုးလိုက္ရမလား… နာက်င္ေအာင္ တခုခု ျပန္ေျပာလိုက္ရမလား… က်ေနာ့္ အေတြးေတြမွာ တရိပ္ရိပ္ ေပၚေပၚလာတဲ့ သူမပံုရိပ္ေတြ… မိန္းကေလး အခ်င္းခ်င္း အ၀တ္အစား လွလွေလးေတြ စတိုလ္ လွလွေလးေတြကို အားက်လို႔ လိုက္ေငးေနတယ္လို႔ အရင္က ထင္ခဲ့ဖူးတဲ့ သူမနဲ႔ပါတ္သက္တဲ့ အေတြးေတြ… "ဆံပင္ဂုတ္၀ဲေလးနဲ႔ မိန္းကေလးက သိပ္ခ်စ္ဖို႔ ေကာင္းတာပဲ"လို႔ ေျပာဖူးတဲ့ သူမအသံေလးေတြ… က်ေနာ့္နားထဲ ပဲ့တင္သံေတြအလား… ထပ္ကာထပ္ကာ ျပန္ၾကားေနမိတယ္…

"ေမာင္… ေမာင္က်မကို သိပ္ခ်စ္တယ္ ဆိုတာကို က်မသိပါတယ္ေမာင္… မိန္းကေလးခ်င္း… လိင္တူခ်င္း ခ်စ္မိသြားတဲ့ က်မရဲ႕ အျဖစ္ကို က်မတို႔ အသိုင္းအ၀ိုင္းက လက္ခံၿပီး နားလည္ေပးဖို႔ ဒီအခ်ိန္မွာ ခက္ခဲၾကမယ္ ဆိုတာ က်မ သိပါတယ္… ဒါေပမယ့္ ေမာင္ က်မအေပၚ ထားတဲ့ အခ်စ္ေတြကို ေစာ္ကားတာ မဟုတ္ေပမယ့္… ေမာင့္ဆီက အလိုခ်င္ဆံုး အေတာင္းခ်င္ဆံုး အရာတခုက ေမာင္ က်မရဲ႕ အခ်စ္ကို နားလည္ေပးပါ… ကိုယ္ခ်င္းမစာတာ မဟုတ္ေပမယ့္… က်မ သတၱိေတြ အမ်ားႀကီး ေမြးရဦးမယ္… ျပင္ဆင္မႈေတြ အမ်ားႀကီး လုပ္ရဦးမယ္ေမာင္… ဒါေၾကာင့္ ပထမဦးဆံုး က်မကို နားလည္ေပးႏိုင္မယ့္ သူကို ေမာင့္ကို ျဖစ္ေစခ်င္တယ္ေမာင္…"

က်ေနာ့္ ရင္ဘတ္ထဲက စူးစူးရွရွ နာက်င္ေပမယ့္ သူမ က်ေနာ့္ကို ဒီလိုစကားမ်ဳိး ေျပာထြက္ဖို႔ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ သတၱိေတြ ေမြးခဲ့ရမလဲ… ျပင္ဆင္မႈေတြ လုပ္ခဲ့ရမလဲ… က်ေနာ့္ အတြက္ဆိုတာကိုေတာင္ ခဏေမ့ၿပီး သူမအတြက္ က်ေနာ္ ရုတ္တရက္ ေတြးလိုက္မိခဲ့တဲ့ အျဖစ္ရယ္…

က်ေနာ့္လက္ကို တင္းတင္းဆုပ္ထားတဲ့ သူမ လက္ေခ်ာင္းေတြမွာ ခြန္အားေတြ ယံုၾကည္မႈေတြ အျပည့္ေတြရွိေနတာကို က်ေနာ္ ခံစားမိတယ္… က်ေနာ့္ဘက္က ဘာေျပာႏိုင္မွာလဲ… မယံုၾကည္ႏိုင္စရာ ေကာင္းတဲ့ လွည့္ကြက္တခုလို႔ ေျပာရေလာက္ေအာင္လည္း သူမရဲ႕ အခ်စ္ေတြကို က်ေနာ္ယံုတယ္… က်ေနာ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ ေကာင္မေလး… က်ေနာ့္ ေကာင္မေလး သိပ္ခ်စ္မိေနၿပီဆိုတဲ့ သူ႔ မိန္းကေလး… က်ေနာ္တို႔ သံုးေယာက္ဟာ… ၿပိဳင္ပြဲတခုမွာ ကစားၾကတဲ့ လူေတြဆိုရင္ေတာင္ ဘယ္သူက အႏိုင္ရသြားတာလဲ… ဘယ္သူက အရံႈးသမား ျဖစ္သြားတာလဲ…

က်ေနာ္ေတာင္ သူ႔ကို သိပ္ခ်စ္သလို… သူ႔ဘက္ကလည္း အျခားတေယာက္ကို သိပ္ခ်စ္ေနမွေတာ့ က်ေနာ့္ဘက္က သူ႔ကို လြတ္လပ္စြာ သြားခြင့္ျပဳရမွာေပါ့… မိန္းကေလးခ်င္း ခ်စ္မိသြားတဲ့ သူမအေနနဲ႔ အတိုက္အခိုက္ေတြၾကားထဲ ယိုင္လဲသြားမွာကို က်ေနာ္ မၾကည့္ရက္ေပမယ့္ ဘာျဖစ္ျဖစ္… ေကာင္မေလးအတြက္ က်ေနာ့္ပခံုး သူခဏတာျဖစ္ျဖစ္ မွီခိုရာ ေနရာေလးတခု အဆင္သင့္ ရွိေနခ်င္ခဲ့တာ…

မ်က္လံုးအစံုကိုပိတ္ၿပီး မိုးေကာင္းကင္ကို ေမာ့ထားတဲ့ မ်က္ႏွာေပၚကို အဆက္မျပတ္ က်ဆင္းေနတဲ့ မိုးစက္ေတြက တကယ္ကို သနားညွာတာမႈ ကင္းမဲ့ေနခဲ့တာ.... တလွပ္လွပ္ျဖစ္ေနတဲ့ ကြက္လပ္အျပည့္နဲ႔ ရင္ဘတ္တစံုနဲ႔ လူတေယာက္… ဟိုး… ေ၀းေ၀းတေနရာက ရီသံသဲ့သဲ့ကို ၾကားေနရတယ္… နီးလာလိုက္ ေ၀းသြားလိုက္… တိုးေဖ်ာ့လာလိုက္… က်ယ္လာလိုက္… ရီသံကေန ရိႈက္သံျဖစ္သြားလိုက္… တင္းတင္းမွိတ္ထားတဲ့ မ်က္၀န္းတစံုကိုေတာ့ ဆက္လက္မွိတ္ထားမိေနဆဲ… မေသခ်ာေတာ့တဲ့ စိတ္ကူးတခုအတြက္… ဟာတာတာ ရင္ဘတ္တစံုနဲ႔ လူတေယာက္ မိုးေတြနဲ႔အတူ နစ္ေျမာေနမိခဲ့မိတာ… အရံႈးသမားတေယာက္ရဲ႕ နိဂုိးတခုတဲ့လား……

လမ္းခြဲဖို႔ဆိုတာ ျဖစ္မွမျဖစ္ႏိုင္တာ… မသြားပါနဲ႔… ေအာ္ဟစ္တားဆီး လိုက္မိခ်င္ေပမယ့္… ေတာက္ပလြန္းတဲ့ သူ႔ရဲ႕မ်က္၀န္းအစံု… ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႔လြန္းတဲ့ သူ႔အၿပံဳးနဲ႔ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေရာင္ျခည္ က်ေနာ့္ ႏႈတ္ခမ္းေတြကို ဆြံ႔အေစခဲ့တာေတြ… ၿပံဳးလဲ့လဲ့ မ်က္၀န္းတခုကို စိုလဲ့လဲ့ မ်က္ရည္စေတြ ရွိမေနေစခ်င္ဘူး… နာက်င္ေနခဲ့ေပမယ့္… သူ႔ အားတက္တေရာ စကားသံေတြ ရယ္သံေတြကို က်ေနာ့္ ပတ္၀န္းက်င္ထဲ ပ်ံ႕လြင့္ေနေစခ်င္ခဲ့သူပါ… ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလး… သူမ လိုခ်င္ေတာင့္တေနတဲ့ မနက္ျဖန္ေတြ ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ဖို႔ က်ေနာ့္ဘက္က ဆုေတာင္းရင္း…

ၾကယ္စင္ေလး

4 August, 2010

Resource: http://www.coloursrainbow.com/articles/35-article/366-2010-08-04-04-41-25.html

No comments: