Monday, April 1, 2013

ေပ်ာ္ရႊင္လွပ ေဂးဘဝ...ေၾကာင္းျပ ဤ ၁၀ခ်က္




Top 10 Reasons It's Better To Be A Gay Guy

ကၽြန္ေတာ္တို႕ Gay အမ်ိဳးသားေတြဟာ straight အမ်ိဳးသမီးေတြကို ခ်စ္…ခ်စ္..ခ်စ္ခင္မိစဥ္မွာ ဘယ္ေတာ့မွ အတြင္းက်က်ပတ္သက္ ဆက္ႏြယ္ဖို႕ မျပဳလုပ္မၾကိဳးစားတတ္က်ပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲလို႕ ခင္ဗ်ားေမးေကာင္းေမးမယ္။ ဟုတ္ပါတယ္ gay အမ်ိဳးသားေတြဟာ သီးျခားကမၻာႏွစ္ခုရဲ႕ေကာင္းမြန္တဲ့အရာေတြကိုပိုင္ဆိုင္ထားတာဆိုေတာ့ သာမန္အမ်ိဳးသားေတြႏွင့္ယွဥ္ရင္ အပံုၾကီးသာပါတယ္။ သန္မာၾကံ႕ခိုင္ျခင္းဆိုတဲ့ အမ်ိဳးသားၾကန္အင္ႏွင့္ ႏုညံ့သိမ္ေမြ႕ၾကင္နာျခင္းဆိုတဲ့ အမ်ိဳးသမီးလကၡဏာေတြကိုပိုင္ဆိုင္ထားျခင္းေလ။ ထားပါ ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပခ်င္တာက Gay တစ္ေယာက္ျဖစ္ေနရျခင္းက ပိုေကာင္းေၾကာင္းအေၾကာင္းျပခ်က္ (၁၀)ခ်က္ကိုပါ။

(၁) လွ်က္တျပက္…အဟင့္ (Casual Sex)
Casual Sex: ကၽြန္ေတာ္ေျပာခဲ့ျပီးပါျပီ gay ငနဲေတြဟာ ကံေကာင္းၾကပါတယ္ဆိုတာေလ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ straight သူငယ္ခ်င္း ေတြလိုပဲ လိင္ပိုင္းဆိုင္ရာပတ္သက္မႈကို တန္းတူပတ္သက္ဆက္ဆံခြင့္ေတြရေနပါရဲ႕။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အမ်ိဳးသမီးမိတ္ေဆြေတြလို လိင္ဆက္ဆံမႈရဲ႕ေနာက္ပိုင္း စိတ္လႈပ္ရွားပူပန္ဖြယ္ခံစားမႈေတြနဲ႕ ခ်ိတ္ဆက္ေနမႈရွိမွမရွိဘဲ။ ဒါက win-win အေျခအေနတစ္ခုပဲေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႕မွာျဖင့္ ေခါင္းခဲတာ စိတ္ပူတာမရွိဘဲ မၾကာခဏဆိုသလို ခ်ိတ္ဆက္ေပ်ာ္ရႊင္လို႕ရတယ္ဗ် ဟုတ္ဖူးလား?

(၂) Our Ma Ma!! (Madonna, Lady Gaga and Cher)
Madonna, Lady Gaga and Cher : အဲ…straight အမ်ိဳးသမီးေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာလည္း ဒီအဆိုေတာ္မသံုးေယာက္ရဲ႕ ဂီတဖန္တီးမႈေတြကို စုစည္းႏွစ္သက္မိႏိုင္ပါတယ္။ ဟုတ္ပါတယ္….သူတို႕ဟာ straight အမ်ိဳးသမီးေတြပါ။ မည္သို႕ပင္ဆိုေစကာမူ သူတို႕အေပၚသိပ္ျပီးသာယာမေနၾကနဲ႕ဦး။ အဲဒီအမ်ိဳးသမီးသံုးေယာက္ဟာ Elton John ထက္ gay ပိုဆန္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ ေနာက္ေက်ာျပင္ (အ၀တ္မဲ့…အေရာင္ေတာက္ပေနေသာ) ေတြလိုပဲ သူတို႕အင္ပါယာေတြကို အခိုင္အမာတည္ေဆာက္ထားၾကျပီးသား။ ျပီးေတာ့ သူတို႕သီခ်င္း သူတို႕ဂီတသံေတြကို နားဆင္မိခ်ိန္ဆို သိသြားျပီ သူတို႕က ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီ ဦးတည္ျပီး သီက်ဴးေနတယ္ဆိုတာ။ ခင္ဗ်ားတို႕အတြက္မဟုတ္ဘူး။ ေျပာျပတာေနာ္!!!

(၃) sweats ေဘာင္းဘီနဲ႕လည္းေအးေဆးပဲ (We can wear sweats and still hook up)
We can wear sweats and still hook up: Straight ေကာင္မေလးေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ သူတို႕ကိုယ္သူတို႕လွပဖို႕ မ်ားျပားစြာ ျပင္ဆင္တတ္ၾကပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕အတြက္ေတာ့ အဲ့သည္ေလာက္အပိုေတြလုပ္ဖို႕မလိုဘူး၊ မ်က္ရစ္ေတြကိုနက္ေနေအာင္ဆြဲဖို႕ မလိုဘူး၊ ဒါမွမဟုတ္ တင္ေတြကို တင္းရင္းေနေအာင္ အခုအခံေတြထည့္၀တ္ဖို႕မလိုပါဘူး။ ေဘ့စ္ေဘာ Cap ဦးထုပ္ေလးေဆာင္း sweats ေဘာင္းဘီတစ္ထည္ေကာက္စြပ္ ခပ္ပါးပါးတီရွပ္ သို႕မဟုတ္ စြပ္က်ယ္ေလးတစ္ထည္၀တ္ နာရီ၀က္ေတာင္မၾကာ ခပ္ေဟာ့ေဟာ့ကိုျဖစ္ လို႕။ ဘားကိုသြားလို႕ sweats ေဘာင္းဘီ၀တ္မသြားရင္ေတာင္ အာရံုစိုက္မခံရဘူးလိုလို ျဖစ္ႏိုင္ေသးေနာ္။ ေကာင္းပါျပီ….. အဓိက ေျပာလိုရင္းက ကရိကထမမ်ား စိတ္ႏွလံုးရိုးေျဖာင့္ျခင္းကို ပိုမိုျမင္သာေစဖို႕သာ အဓိကလို႕။

(၄) အားကစားခန္းမ (The Gym)
The Gym: အားကစားခန္းမေတြမွာဆို မိန္းကေလးေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ straight ငနဲေတြရဲ႕ အငမ္းခံရမွာေသခ်ာတာေပါ့။ အဲဒီကိစၥဟာ ျခိမ္းေျခာက္ေနသလိုလို ျပီးေတာ့ အခက္အခဲတစ္ခုလိုလိုျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္သိတဲ့ မိန္းကေလးအမ်ားစုဟာ အမ်ိဳးသမီးသီးသန္႕ အားကစားခန္းမေတြဆီသြားၾကတာမ်ားပါတယ္ (က) သူတို႕ခႏၶာကိုယ္ေပၚက အသားဆိုင္ေတြကို တပါးသူေတြ ၾကည့္ေနတာကို မလိုခ်င္ဘူး ျပီးေတာ့ (ခ) သူတို႕ရဲ႕အနာဂတ္သတို႕သားေလာင္းျဖစ္ႏိုင္သူတို႕ရဲ႕ေရွ႕မွာ ေခၽြးေစးေတြႏွင့္ ညစ္ေပေနတဲ့ ပံုစံကို မျပခ်င္ဘူး မျဖစ္ခ်င္ဘူးေပါ့။
Gay ငနဲေတြကေတာ့ အားကစားခန္းမေတြမွာ သူတို႕ကို သတိထား၊အာရံုစိုက္ခံရတာကို သေဘာက်တတ္ၾကပါတယ္။ ဟုတ္တယ္ေလ ၾကိဳက္ပါတယ္….ေခၽြးတစိုစိုနဲ႕ ခႏၶာကိုယ္အလွကို ျပရတာဘယ္ေလာက္ hot လဲေနာ္။

(၅) ခရီးတစ္ပတ္သြားၾကစို႕ (Travel!!)
Travel: တစ္ခါသံုး၀င္ေငြမ်ား။ ဟုတ္တယ္….ကၽြန္ေတာ္တို႕ ပိုက္ဆံပိုပိုရေအာင္ လုပ္ၾကတယ္ ျပီးေတာ့ လိုအပ္သလိုလႈပ္ရွားၾကတဲ့ အတြက္ ၀င္ေငြေတြရွိၾကတယ္ေလ။ ေစ်းကြက္ေလ့လာမႈအားလံုးက ဒီအခ်က္ကို ညႊန္ျပေနပါတယ္။ကဲ…စာဖတ္သူရဲ႕ Homo သူငယ္ခ်င္း Facebook Walls ကိုၾကည့္ရံုေလးၾကည့္ၾကည့္ပါ။ မၾကာခဏဆိုသလို Speedos ေလးေတြနဲ႕ အုပ္စုလိုက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေတြ ကမၻာတစ္ပတ္ ခရီးထြက္ေနတတ္ၾကတယ္မဟုတ္လား။ အဲဒါ ကမၻာတစ္ခြင္ ျပိဳးျပိဳးျပက္ျပက္ တလက္လက္ေတာက္ပမႈႏွင့္ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ ဖံုးလႊမ္းေနဖို႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ gay ေတြရဲ႕တာ၀န္ပဲဟာ။

(၆) ကေလးမရွိ ေအးေဆး (No Kids)
No Kids: ကၽြန္ေတာ္တို႕အေနနဲ႕ ပိုက္ဆံေတြခပ္မ်ားမ်ားရွိေန ပိုင္ဆိုင္ေနရတာလဲ? အေျဖကရွင္းပါတယ္ ကေလးေတြမရွိလို႕ေလ။ Straight အမ်ိဳးသမီးေတြခမ်ာ အဲဒီသရဲေလးေတြကိုျပဳစုေစာင့္ေရွာက္ဖို႕ ေကၽြးေမြးဖို႕ ၾကိဳးစားေနရတာနဲ႕ ေငြပိုေငြလွ်ံကိုမရွိတတ္ၾက ၀န္ေလးေနၾကရဲ႕။ ကၽြန္ေတာ္တို႕အတြက္ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႕အားလံုးအတြက္ဆို ဒီလိုမ်ိဳးကိစၥအတြက္ ၀န္ထုပ္၀န္ပိုးကိုမရွိ တာေနာ္။ အင္း…..ကေလးေတြနဲ႕ gayအခ်ိဳ႕လည္းရွိၾကပါတယ္။ သူတို႕ကိုေတာ့ ျခြင္းခ်က္ေပါ့ေလ။ ပံုမွန္အားျဖင့္ေတာ့ေလ ကၽြန္ေတာ္တို႕လိုသာမန္ gay ေတြဟာ ကေလးေတြအေပၚ တစ္နာရီေလာက္ေတာ့ ေကာင္းႏိုင္ပါရဲ႕။ ထားပါ ခင္ဗ်ားတို႕ကေလး ခင္ဗ်ားတို႕ပဲထိန္း။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ပိုက္ဆံေတြကိုပဲ ထိန္းမယ္ ဟီး ဟီး။

(၇) လူေတြကိုရယ္ေမာေအာင္လို႕… (We make people laugh)
We make people laugh: ကၽြန္ေတာ္မၾကာခဏဆိုသလိုေျပာဖူးပါတယ္ gay ေတြဟာ ကမၻာေျမေပၚက angel ေလးေတြပါဆိုတာ။ လူတစ္ေယာက္ကို အားတက္လာေအာင္ ရယ္ေမာေပ်ာ္ရႊင္လာေအာင္ သီခ်င္းထဆိုခ်င္လာေအာင္ထိ ကၽြန္ေတာ္တို႕ျပဳလုပ္ႏိုင္စြမ္းပါ တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အသက္ရွင္သန္ရတဲ့ဘ၀ကို ႏွစ္သက္တယ္၊ အသစ္အသစ္ေသာ လူေတြနဲ႕ေတြ႕ဆံုရတာကိုႏွစ္သက္တယ္၊ ျပီးေတာ့ ခင္ဗ်ားကို ရယ္ေမာဖို႕၊ ခင္ဗ်ားနဲ႕အတူ ရယ္ေမာဖို႕၊ေနာက္တစ္ခါ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျပန္ျပီးရယ္ေမာဖို႕ ၾကဳိက္ၾကပါတယ္။ straight ေကာင္မေလးေတြဟာလည္း ရယ္စရာေကာင္း သေဘာက်စရာေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေဆာရီးပါ ကၽြန္ေတာ္တို႕က ပိုျပီး ရယ္ရႊင္ဖြယ္ ရႊင္ျပံဳးခ်င္စရာပိုေကာင္းပါတယ္ေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားနဲ႕လည္း အလြမ္းသင့္မွသင့္။

(၈) ကၾကိဳးရုပ္မ်ား (We’re dancing machines)
We’re dancing machines: ခင္ဗ်ားေနာက္ဆံုးတက္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ မဂၤလာဧည့္ခံပြဲတစ္ခုကိုပဲျပန္ေတြးၾကည့္။ gay ငနဲေတြဟာ အျမဲတမ္းလိုလို အဦးဆံုး၊ျပီးေတာ့ ေနာက္ဆံုးလိုလို ကပြဲၾကမ္းျပင္ေပၚရွိေနတတ္ၾကပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္တို႕သြားတဲ့ ဘယ္ေနရာျဖစ္ျဖစ္ ပါတီတစ္ခုေတာ့ ျဖစ္တာပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕လို ၾကာၾကာရွည္ရွည္ေတာ့ ခင္ဗ်ား ဇြဲမေကာင္းႏိုင္ပါဘူးေလ။

(၉) အမ်ိဳးသမီးမ်ားကို အမုန္းမပြားပါ (We don’t objectify women)
We don’t objectify women: ကၽြန္ေတာ္တို႕အေနနဲ႕ အမ်ိဳးသမီးေတြကို အရုပ္ကေလးေတြလို လွပေအာင္၊ စီးကြင့္ေလးေတြနဲ႕ ၀တ္စံု ေလးေတြၾကြရြေအာင္ျပဳလုပ္ခ်င္စိတ္ ရွိေနႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕က ခင္ဗ်ားတို႕လို straight မိန္းကေလးေတြကိုၾကည့္တဲ့အခါ ခင္ဗ်ား တို႕ ဘယ္သူဘယ္၀ါဆိုတာကိုပဲၾကည့္ပါတယ္။ ခင္ဗ်ားတို႕ကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ဘာလုပ္ခ်င္တယ္ဆိုတဲ့သေဘာနဲ႕မၾကည့္ပါဘူး ဒါေၾကာင့္ လည္း ခင္ဗ်ားတို႕ေန႕စဥ္ဘ၀ေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကိုလိုအပ္ေကာင္းလိုအပ္ေနမွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အမ်ိဳးသမီးေတြကိုခ်စ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တိို႕ မိခင္ေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕အေကာင္းဆံုးသူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြမ်ားပါပဲ။ ခင္ဗ်ား ဘယ္သူဘယ္၀ါဆိုတာအေပၚ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေမတၱာထားႏိုင္တယ္ တန္ဖိုးထားႏိုင္ၾကပါတယ္။ Straight ငနဲတစ္ေပြ….ထားပါေတာ့ အက်င့္သိကၡာေကာင္းတဲ့လူတစ္ေယာက္ျဖစ္ဦးေတာ့ ခင္ဗ်ားရဲ႕ တင္တို႕ ရင္တို႕စီကိုေတာ့ အၾကည့္ေရာက္ေနတတ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကေတာ့ အဲ့လိုမၾကည့္ဘူးေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို အဲ့လိုကိစၥအတြက္ ယံုၾကည္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွင့္ ဆက္ဆံရတာ ပတ္သက္ရတာမွာ လံုျခံဳစိတ္ခ်ေႏြးေႏြးေထြးေထြး ဆက္ဆံႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဟာ ခင္ဗ်ားတို႕လို အမ်ိဳးသမီးေတြနဲ႕ ပတ္သက္ရာမွာ ဒီလို ဒီလို ေကာင္းမြန္ေစရပါ့မယ္။

(၁၀) သူငယ္ခ်င္းေကာင္းလုပ္ႏိုင္တယ္ (We make Best Friends)
We make Best Friends: ကၽြန္ေတာ္တို႕ gay အမ်ိဳးသားေတြဟာ straight အမ်ိဳးသမီးတို႕ကို ခ်စ္…ခ်စ္…ေမတၱာရွိေနတုန္း ဘယ္ေတာ့မွ အတြင္းက်က် ပတ္သက္ဆက္ႏြယ္ဖို႕ မျပဳလုပ္ မၾကိဳးစားတတ္က်ပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲ ခင္ဗ်ားေမးေကာင္း ေမးမယ္။ ဟုတ္ပါတယ္ gay အမ်ိဳးသားေတြဟာ သီးျခားကမၻာႏွစ္ခုရဲ႕ အေကာင္းမြန္ဆံုးေတြကို စုစည္းထားတာမွန္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အမ်ိဳးသားကမၻာက ၾကံ႕ခိုင္သန္စြမ္းမႈႏွင့္ အမ်ိဳးသမီးကမၻာက ႏုညံ့လွပေက်ာ့ရွင္းမႈေတြကို ငွားယူႏိုင္တယ္။ ဒီေဆာင္းပါးမွာ gay တစ္ေယာက္ျဖစ္ရတာပိုေကာင္းေၾကာင္း အေၾကာင္းျပခ်က္ ၁၀ခ်က္ေျပာခဲ့ပါရဲ႕။ ကၽြန္ေတာ္တို႕က မိတ္ေဆြေကာင္း သူငယ္ခ်င္းေကာင္း ပိုလုပ္ခ်င္တာ။ ခင္ဗ်ားသိပါတယ္ေလ။

ကၽြန္ေတာ္တို႕ အားကိုးအားထားျဖစ္ေပးႏိုင္တယ္၊ ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္ခံရမႈေတြအတြက္ တရားရုံးခ်ဳပ္ေရွ႕ေနမ်ားျဖစ္တယ္၊ ခင္ဗ်ား ပ်ိဳ႕အန္ေနေသာအခ်ိန္ ခင္ဗ်ားဆံႏြယ္ေတြကို ထိန္းကိုင္ေပးထားႏိုင္တယ္၊ ခင္ဗ်ားကိုခင္ဗ်ား ပိန္တယ္လို႕အေျပာခံခ်င္တဲ့အခါ ပိန္တယ္ ေျပာေပးမယ္၊ခင္ဗ်ားနဲ႕အတူကမယ္၊ ခင္ဗ်ားအတြက္ celebrate လုပ္ေပးမယ္၊ ခင္ဗ်ားအတြက္ တိုက္ခိုက္ေပးႏိုင္တယ္။ တခ်ိဳ႕ေသာ straight ငရႈပ္ေတြရဲ႕ရန္က ကာကြယ္ေပးမယ္….၀တ္စားျပင္ဆင္…အျပင္ထြက္တဲ့အခါ ၾကည့္ေကာင္းေအာင္လုပ္ေဆာင္ေပး ႏိုင္တယ္ေလ။ ျပီးေတာ့ အေရးအၾကီးဆံုး အခ်ိန္ေတြမွာ ခင္ဗ်ားအနားမွာရွိေပးမယ္။ Cher လို Madonna လိုပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႕လည္း ခင္ဗ်ားနားကေန 
ဘယ္ေတာ့မွ အေ၀းကိုမသြားဘူး။

Alex Aung (31-3-2013)

No comments: