Sunday, August 9, 2015

Cover Girl




“ေမာင္ ေျပာစမ္းပါ။ ကၽြန္မကို ဘာလုိ႕အဲလိုမ်ိဳးလုပ္ရတာလဲ။ ကၽြန္မက ေမာင့္ဘ၀အတြက္ အစမ္းသပ္ခံလား”

ကၽြန္မေျပာရင္းျဖင့္ မ်က္ရည္မ်ားက အလိုက္မသိစြာ က်ဆင္းလာေနသည္။ ကၽြန္မ မငိုပါရေစနဲ႕ရွင္။ ဘယ္လိုမွ ခံစားလို႕ မရႏိုင္ဘူး။

ဘယ္လို အျငိဳးတရားေၾကာင့္မ်ား ကၽြန္မ ဒီလိုဘ၀မ်ိဳးကို ၾကံဳေတြ႕ရလည္းမသိ။ ပခံုးႏွစ္ဖက္ကိုခပ္တင္းတင္း ဆုပ္ကိုင္ျပီး အားကုန္ ေဆာင့္ေမးလိုက္ေသာ္လည္း ေမာင့္ထံမွ မည္သည့္စကားမွ ထြက္မလာေပ။

‘ေက်းဇူးျပဳျပီး ေျဖေပးပါ။ ေမာင္ ဘယ္အျငိဳးနဲ႕ ကၽြန္မကို ဒီလိုလုပ္တာလဲ’

ကၽြန္မ မည္သို႕ပင္ေမးေမး ေမာင့္ထံက မည္သည့္အသံမွ ထြက္မလာေပ။

လက္ထပ္ဖို႕ တိုင္ပင္တုန္းကလည္း ေျပေျပလည္လည္ပင္ အရာအားလံုးကို လိုက္ေလ်ာခဲ့သည္။ ေမာင့္မိဘ ေမာင္ဖြားမ်ား အလယ္မွာလဲ ကၽြန္မသည္ မၾကာမီအခ်ိန္အတြင္း ေမာင္ႏွင့္ပတ္သက္ျပီး သူတို႕ေဆြမ်ိဳးဟု သတ္မွတ္ထားၾကျပီ။

အရာအားလံုးသည္ သူမ်ားအတြဲမ်ားႏွင့္မတူဘဲ ကံေကာင္းလြန္းလွသည္ဟု ကၽြန္မထင္မွတ္ထားခဲ့ဖူးသည္။

အခုေတာ့ ထိုစိတ္ကူးမ်ားသည္ ကၽြန္မႏွင့္ မိုင္ေပါင္းမ်ားစြာေသာ အေ၀းသို႕ ေအးစက္ေသာ ေလမ်ား၏ ျပင္းထန္ေသာအရွိန္ေၾကာင့္ ေရာက္သြားျပီ။ ကၽြန္မရင္ထဲမွာ အမ်ိဳးအမည္မသိေသာ ခံစားခ်က္ေတြက တရိပ္ရိပ္တက္လာေနသည္။ ဘ၀သည္ ထိုသို႕ ပံုေသနည္းမဲ့ စြာ မွားယြင္းတတ္သည္လား။ အမွန္ဆို ေမာင္ ပြင့္လင္းခဲ့သင့္သည္။

ထိုအတိုင္းအတာေတြကို ကၽြန္မ မသိျမင္ မခံႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ပညာအရည္အခ်င္းနိမ့္က်သူ မဟုတ္။ ကၽြန္မယံုခဲ့သည္။ ခ်စ္ခဲ့သည္။ အားကိုးခဲ့သည္။ အခုေတာ့ ကၽြန္မ၏ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္း၊ ေတာင့္တျခင္း၊ေလးစားျခင္း၊ခ်စ္တတ္ျခင္း စသည့္ သစၥာစကားမ်ားသည္ သိကၡာ တရားမ်ား၏ ခ်နင္းစရာ အကြက္အကြင္းျဖစ္ေနသည္။ ကၽြန္မက ခ်စ္ရသူမို႕ ရက္စက္လိုက္တာ ေမာင္ရယ္လို႕ေတာ့ မေျပာခ်င္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ေမာင္ ကၽြန္မအေပၚ အရမ္းရက္စက္ေသာ ဆံုးျဖတ္ခ်က္မ်ားကို ခ်သည္။

ေမာင္သည္ ကၽြန္မႏွင့္ အေရးၾကီးစကား ေျပာစရာရွိသည္ဟုဆိုျပီး ဒီေနရာကိုခ်ိန္းသည္။ ကၽြန္မထံုးစံအတိုင္း အလွဆံုးျပင္ဆင္ျပီး ေမာင့္ထံလာသည္။ အေတြးထဲမွာမဂၤလာပြဲကို စိတ္ကူးျပီး ေပ်ာ္ရႊင္ေနသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ကၽြန္မ၏ေျခလွမ္းမ်ားသည္ အင္အားပါျပီး ရဲရင့္ေနသည္။ ခ်ိန္းထားေသာ ကန္ေဘာင္ကိုေရာက္မွ ေမာင့္မ်က္ႏွာ ပ်က္ေနမွန္းသိသည္။

ကၽြန္မအားေျပာမည့္ အေရးၾကီးကိစၥသည္ ထိုမွ် ေမာင့္မ်က္ႏွာအား အျပံဳးပင္မရွိေအာင္ ပ်က္ယြင္းေစသည္လား။ ကၽြန္မႏွင့္ ေမာင့္ၾကားတြင္ ထိုမွ် ရုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္ျဖစ္ေစေလာက္ေသာ အေၾကာင္းတရားမရွိ။ ေမာင္ ဒီေန႕၀တ္စားထားပံုသည္ အရမ္းသန္႕သည္။ ျဖဴေဖြးေသာ အသားအေရႏွင့္လိုက္ဖက္ေအာင္ ရွပ္အညိဳအကြက္စိတ္ျဖင့္ ပုဆိုးတစ္ထည္ကို ပံုက်စြာ ၀တ္ထားသည္။

တစ္ခါ တစ္ခါ ကၽြန္မကို ေသခ်ာစူးစိုက္ျပီး ျပံဳးျပေသာ အျပံဳးမ်ား၏အဆံုးတြင္ ျဖဴေဖြးေသာ သြားတက္ႏွစ္ဖက္က ကၽြန္မကို မူးေမ့ေစေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ေစတတ္သည္။ ဘယ္ေသာအခါမွ ကၽြန္မအား အတိုက္အခံမျပဳေပ။ အရာရာ ကၽြန္မသေဘာျဖစ္ေစေသာ ေၾကာင့္ ကၽြန္မ ေမာင့္ကို ပိုပိုခ်စ္ရသည္။ လက္ထပ္မည္ဟု ေမာင့္ေမေမတို႕ တိုင္ပင္ဆံုးျဖတ္ေသာအခ်ိန္တြင္လည္း ေမာင္က ခ်ိဳသည္ ခါးသည္ မေျပာေပ။ အရာရာတိုင္းသည္ ကၽြန္မသေဘာ။ ေမာင့္ေမေမသေဘာျဖစ္ေစသည္။

‘ေမာင္ အေရးၾကီး ေျပာစရာရွိတယ္ဆို ေျပာေလ’

ကၽြန္မ စကားေၾကာင္းလိုက္သည္ႏွင့္ ေမာင္က ကၽြန္မမ်က္၀န္းမ်ားကို ေသခ်ာစြာမၾကည့္ဘဲ ေဘးတိုက္အေနအထားျဖစ္ေအာင္ မ်က္ႏွာကိုေရႊ႕လိုက္သည္။

‘၀တီ ေမာင့္ကို ဘယ္လိုျမင္လဲ’

‘ဘာကို ဘယ္လို ျမင္ရမလဲေမာင္။ ေမာင္က ၀တီခ်စ္သူ’

ကၽြန္မစကားဆံုးေတာ့ ေမာင္က ကၽြန္မကိုၾကည့္ျပီး စကားတစ္ခ်ိဳ႕ကိုေျပာသည္။ ကၽြန္မ အရမ္းအံ့ၾသသြားသည္။ ထိုသို႕လည္း မထင္မိခဲ့။ အခုမွပင္ ကၽြန္မရင္သည္ ပူေလာင္လာသည္။ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ ျဖစ္လည္း မျဖစ္သင့္ဘူးေလ။

‘ေက်းဇူးျပဳျပီး ကၽြန္မကို ခပ္တည္တည္ၾကီး မစပါနဲ႕ေမာင္ရယ္’

ကၽြန္မ ေျပာစကားအားလံုးကို ေမာင္က ေလးစားတည္ျငိမ္စြာ နားေထာင္ျပီး ‘တကယ္ေျပာတာ ၀တီ။ အမွန္ေတာ့ ေမာင္ မေကာင္းတာပါ။ ဒီလို မျဖစ္သင့္ဘူးမဟုတ္လား။ ဒါေပမဲ့ ေမာင့္ဘ၀ အေနေခ်ာင္ေအာင္၊ ပတ္၀န္းက်င္က စကားေတြ ေမာင့္ထံေရာက္မလာေအာင္ ေမာင္ အတၱၾကီးခဲ့တာပါ။ ေမာင့္ကို ခြင့္လႊတ္ပါ’

ေမာင့္စကားဆံုးသြားသည္ႏွင့္ ကၽြန္မ၏ဘ၀သည္ အရႈံးအားလံုးျဖစ္ေနျပီ။ ေမာင္က ဆက္ေျပာသည္။

‘ပတ္၀န္းက်င္မွာ ေမာင့္ကို ေယာက္်ားတစ္ေယာက္လိုျမင္ဖို႕….ျပီးေတာ့ ေမာင့္မိသားစုေတြ အျမင္ၾကည္ဖို႕ ေမာင္က ၀တီ့ကို ကာဗာသေဘာမ်ိဳး ခ်စ္သူျဖစ္ေစမိတယ္ ၀တီ။ အဲ့ဒီအတြက္ ေမာင္ ထပ္ေတာင္းပန္ပါတယ္။ ေမာင့္ကိုခြင့္လႊတ္ပါလို႕ မေတာင္းဆိုပါဘူး။ ေမာင္ဟာ ၀တီအတြက္ လံုး၀မေကာင္းတဲ့သူပါ။ အခု ၀တီသေဘာအတိုင္း ဆံုးျဖတ္ပါ’

ေမာင့္စကားက ဆံုးသြားျပီ။ ကၽြန္မသာ ခံစားခ်က္ေပါင္းစံုျဖင့္ ရင္တလွပ္လွပ္ခုန္ေနသည္။ ဘယ္ဘ၀ အတိတ္ကံေၾကာင့္မ်ား ထိုသို႕ေသာ အေၾကာင္းတရားမ်ား ေမာင္ႏွင့္ကၽြန္မထံ ေရာက္လာသည္ မသိ။

ေမာင္ကေတာ့ ေမာင့္အေျခအေနမွန္ ျဖစ္ရပ္မွန္ေတြကို ကၽြန္မကို ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ၀န္ခံေနျပီ။ ကၽြန္မဆံုးျဖတ္ထားေသာ ကိစၥမ်ားသည္ ဘ၀ႏွင့္အခ်စ္၊ အခ်စ္ႏွင့္ နာက်င္ျခင္း၊ နာက်င္ျခင္း ႏွင့္ ေမတၱာတရားတို႕ အားျပိဳင္ေနျပီ။

တိတ္ဆိတ္သြားေသာ ကၽြန္မကိုၾကည့္ျပီး ေမာင္က ကၽြန္မလက္တစ္ဖက္ကို အသာလာကိုင္သည္။ အိုး….ေႏြးေထြးေနေသးသည္။

လြန္ခဲ့ေသာ အခ်ိန္တိုင္းက ကၽြန္မႏွင့္ ေတြ႕ေလတိုင္း ေမာင္ ႏုႏုညံ့ညံ့ ကိုင္ခဲ့ဖူးေသာ လက္၏ ထိေတြ႕ျခင္းအရသာႏွင့္ ဘာမွ မျခားနား။

ဒီလက္ေႏြးေႏြးေလးျဖင့္ ကၽြန္မလက္ႏွစ္ဖက္ကို ဆုပ္ကိုင္ခဲ့ဖူးသည္။ ဒီလက္ေလးျဖင့္ ကၽြန္မပါးျပင္ကို ခပ္ဖြဖြ ပြတ္သပ္ေခ်ာ့ျမဴေပးဖူးသည္။ ေၾသာ္ ေမာင္ရယ္ အခုေတာ့ ကၽြန္မက ေမာင့္အတြက္ အသံုးမ၀င္ေတာ့ဘူးလား။

တစ္ဖက္သတ္ ခံစားခ်က္ေတြႏွင့္ ရွင္သန္ေနရမည့္ ကၽြန္မဘ၀ကိုေကာ ေမာင္ မစာနာႏိုင္ေတာ့ဘူးလား။ ကၽြန္မ ေမာင့္ကို ခ်စ္ခဲ့တာက တစ္ဘ၀လံုးအတြက္ပါ။

တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ ေမာင္သည္ ကၽြန္မတစ္ကိုယ္လံုးကို တင္းတင္းဖက္လာသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ေမာင့္မ်က္ရည္ ပူေႏြးေႏြးမ်ားသည္ ကၽြန္မ ပခံုးထက္မွ အက်ႌ။ ထိုမွတစ္ဆင့္ ကၽြန္မကိုယ္ခႏၶာအတြင္းပိုင္းသို႕ ၀င္ေရာက္လာသည္။

ေမာင္ ငိုေနေလျပီ။ ေမာင္ ရင္နာစြာ ငိုေၾကြးျခင္းသည္ ေမာင္ ဖံုးကြယ္ထားေသာ တစ္စံုတစ္ရာေၾကာင့္လား။ သို႕မဟုတ္ ကၽြန္မအား ပြင့္လင္းစြာ ၀န္ခံျခင္းေၾကာင့္ ရွက္ရြံ႕ျခင္းေၾကာင့္မ်ားလား။ ဒီလိုမွ မဟုတ္ရင္ ကၽြန္မကို စြန္႕လႊတ္ရမည္ကို ၀မ္းနည္းျခင္းေၾကာင့္ မ်ားလား။

ကၽြန္မ၏အေတြးမ်ား ပိုမိုသိပ္သည္းလာသလို ေမာင့္ရႈိက္သံေလးမ်ားကလည္း တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ ေလ်ာ့နည္းလာသည္။ ခံစားခ်က္ကို မ်က္ရည္ျဖင့္ ထုတ္ျပလိုက္ရသျဖင့္ ေမာင္ အနည္းငယ္ စိတ္ေပါ့ပါးသြားပံု ေပၚသည္။ ကၽြန္မကေတာ့ သိပ္မထူးျခားနားပါပဲ။ ေမာင့္ မ်က္ရည္စမ်ားနည္းတူ ကၽြန္မမ်က္ရည္စမ်ားကလည္း အတားအဆီးမရွိစြာ က်ဆင္းေနျပီ။

ကၽြန္မကို တင္းတင္းဖက္ထားသည့္ ေမာင့္ကို အသာခြာျပီး ေမာင့္မ်က္၀န္းေတြကို ေသခ်ာၾကည့္သည္။ မ်က္၀န္းမ်ားက ငိုထားသည့္ အရွိန္ျဖင့္ နီရဲျပီး ပိုမိုခ်စ္ဖြယ္ေကာင္းေနသည္။

“အခ်စ္ဆိုတာ လုပ္ယူဖန္တီးလို႕လည္းမရသလို လုပ္ယူဖန္တီးျခင္းေၾကာင့္လည္း တစ္သက္လံုး ေပ်ာက္သြားမွာ မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္မ ေမာင့္ကိုခ်စ္တယ္။ ကၽြန္မအခ်စ္မွာ ဘာလိုခ်င္ေတာင့္တမႈမွ မရွိဘူး။ ကၽြန္မ ေဘးနားမွာ ေနသြားေပးရင္ကို လံုေလာက္ျပီ။ ေမာင့္အတြက္ ကၽြန္မက ကာဗာဂဲလ္ဆိုရင္လည္း ေမာင့္အနားမွာ ေနခြင့္ရဖို႕တစ္ခုအေပၚ ရဲရဲ၀ံ့၀ံ့ ရင္ဆိုင္လိုက္မယ္”

ကၽြန္မ စကားအဆံုးမွာ ေမာင္က ကၽြန္မကို မယံုၾကည္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ၾကည့္ေသာေၾကာင့္ ေမာင့္အံ့ၾသျခင္းကို ေျပေပ်ာက္ေစျခင္း အလို႕ငွာ ေမာင့္ရင္ခြင္သို႕ တိုးေ၀ွ႕၀င္ျပီး သင္းပ်ံ႕ပ်ံ႕ ကိုယ္သင္းရနံ႕ေလးကို ခိုးယူနမ္းရႈိက္လိုက္ေတာ့ အရာအားလံုးက ေမာင့္ရင္ခြင္မွာ ေနသားက်သြားေလရဲ႕။

ၾကင္နာလိုသူ
ၾကည္ျဖဴေစဖို႕
အခ်စ္အတြက္
ခံစားခ်က္ကို
ခဏသိမ္းဆည္း
ျမတ္ႏိုးဆဲမို႕
ကာဗာဂဲလ္လို႕
သံုးစြဲရင္လည္း
ထာ၀ရလက္တြဲ
ဘ၀တိုက္ပြဲမွာ
တူယွဥ္တြဲလို႕
ခြဲမသြားပါဘူး ေမာင္…။

                  (၀တီ)

ေဇာ္ညီညီ (ေနျပည္ေတာ္)

စာၾကြင္း ။       Color Rainbow Magazine – Volume (26) – 2015 ပါ ၀တၳဳတိုကဏၭမွ ညီငယ္တစ္ေယာက္ရဲ႕ ၀တၳဳတိုေလးျဖစ္ပါတယ္။

No comments: