Saturday, October 28, 2017

ခ်စ္သူသို႕ (အပိုင္း တစ္)


လြင္ေမာင္
ညေနခင္း ဆည္းဆာခ်ိန္ တိမ္ေရာင္စံုမ်ားက ေတာက္ပေနသျဖင့္ ပတ္ဝန္းက်င္တစ္ခုလံုး သာယာ လွပေနေပသည္၊ အေဝးေျပး လမ္းမၾကီးေပၚတြင္ ကားအခ်ိဳ႕သာ က်ိဳးတို႕က်ဲတဲ ျဖတ္သန္းေနၾကျပီး အေဝးေျပးလမ္းမၾကီးမွ ကိုက္ (၃၀၀) ခန္႕ အကြာရွိ ကုကၠိဳ ပင္ညိဳၾကီးေအာက္တြင္ ျဖဴေဖြးသန္႕စင္ေနေသာ အုတ္ဂူေလးတစ္လံုး ထီးတည္းၾကီး တည္ရွိေနျပီး ေလအေဝ့တြင္ ကုကၠိဳလ္ရြက္ တို႕က အုတ္ဂူေဖြးေဖြးေပၚသို႕ က်ဲျဖန္႕ခ်ေနသည္မွာ တစ္မ်ိဳး ၾကည့္လို႕ေကာင္းေနေပေတာ့သည္။

ထိုျမင္ကြင္းကို ကတၱရာကားလမ္းနေဘးတြင္ Lexus 4x4 Wagon ကားၾကီးတစ္စီးရပ္ထားျပီး ထိုကားထဲမွ အသက္ (၆၀) ခန္႕ အဖိုးအို ဦးလြင္ေမာင္ ဆိုသူ ၾကည့္ေနေလသည္။ ၾကည့္ေနရင္းမွာပင္ သူ၏ လက္မွာ ပတ္ထားေသာ လက္ပတ္နာရီကို တစ္ခ်က္ ၾကည့္လိုက္ရာ ညေန ၄း၅၀ ကို ညႊန္ျပေနေလသည္။ ဒါဆို ေနာက္ ၁၀ မိနစ္တိတိမွာ သူ ဒီေနရာကို ေရာက္လာေတာ့မွာပဲ.. ဦးလြင္ေမာင္ တစ္ခ်က္ေတြးလိုက္မိျပီး နာရီႏွင့္ဝတ္ထားေသာ လက္မွ အေရမ်ား တြန္႕ေနသည္ကို သတိတစ္ခ်က္ထားမိသြား ကာ ျပံဳးလိုက္မိသည္။

ဟုတ္သည္၊ သူႏွင့္စေတြ႕တုန္းက ဦးလြင္ေမာင္ရဲ႕ လက္ေတြ အခုလို အိုမင္းျခင္းမရွိေသးေပ၊ ႏုပ်ိဳလတ္ဆတ္ေနေသာ သန္မာ သည့္ လက္တစ္ဖက္သည္ အခန္းနံရံေပၚရွိ ခ်ိတ္ဆြဲထားေသာ ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္၏ အႏုစိတ္လက္ရာမ်ားကို ကိုင္တြယ္စမ္းသပ္ ၾကည့္ခ်င္လြန္းလွသျဖင့္ ပန္းခ်ီကားကို ျမတ္ႏိုးစြာ ကိုင္တြယ္ၾကည့္ရန္ လက္ေခ်ာင္းေလးမ်ား တရြရြႏွင့္ တိုးကပ္သြားစဥ္ သူ၏ လက္ကို ဖ်တ္ကနဲ ပုတ္ထုတ္ခံလိုက္ရသျဖင့္ ရုတ္တရက္ အံ့အားသင့္သြားျပီး ၾကည့္လိုက္ရာ မိမိလက္ကို ပုတ္ခ်လိုက္သူမွာ လြင္ေမာင္၏ တစ္သက္တြင္ တစ္ခါမွ မျမင္ဖူးေသာ နတ္ဘုရားမတစ္ပါးအသြင္ မိန္းမေခ်ာေလးျဖစ္ေနေလသည္။ လြင္ေမာင္ ေၾကာင္ေတာင္ေငးၾကည့္ေနစဥ္ ထုိနတ္ဘုရားမေလးမွ “မကိုင္ရလို႕ ေရးထားတာ စာမဖတ္တတ္ဘူးလား” ဟု ေျပာျပီး ခ်ာကနဲ လွည့္ထြက္သြားေလသည္။ လြင္ေမာင္ လည္ျပန္လိုက္ၾကည့္ေနရာမွ ပန္းခ်ီကားကို ျပန္ၾကည့္ကာ ကားနာမည္ကို မွတ္လိုက္ျပီး ေကာင္တာဆီသို႕ အေျပးလွမ္းမိေတာ့သည္။

“ခ်စ္သူသို႕ ဆိုတဲ့ ပန္းခ်ီကားေလးက ေရာင္းဖို႕မဟုတ္ပါဘူးခင္ဗ်ာ စိတ္မရွိပါနဲ႕ေနာ္… ဆရာမျဖဴစင္ရဲ႕ exclusive show မွာ ျပရံု ျပထားတဲ့ကားမလို႕ပါ” ပန္းခ်ီျပခန္း တာဝန္ရွိသူ၏ စကားသံမ်ားအဆုံးမွာ လြင္ေမာင့္ရင္ထဲ ဟာကနဲျဖစ္သြားရသည္။ ပန္းခ်ီ ကားကို ဝယ္ယူခြင့္မရလိုက္တာကိုပင္ ပန္းခ်ီဆရာမေလး ျဖဴစင့္ကိုပါ တစ္သက္လုံးစာ လက္လႊတ္ဆံုးရံႈးလိုက္ရသလို ခံစား ရသျဖင့္ “ဘယ္ေစ်းျဖစ္ျဖစ္ အျမင့္ဆံုးေစ်းေပးပါ့မယ္ ေရာင္းေပးပါလား” တတြတ္တြတ္ ပူဆာေနမိေတာ့သည္။ ျပခန္းတာဝန္ခံ က ခဏေစာင့္ရန္ေျပာျပီး ဆရာမျဖဴစင္ႏွင့္အတူျပန္ေရာက္လာေလသည္။

“ကၽြန္မလက္ရာကို အခုလုိ တန္ဖိုးထား အားေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ အခု အကို လိုခ်င္တဲ့ ပန္းခ်ီကားကို မေရာင္းေပးႏိုင္တာေတာ့ စိတ္မရွိပါနဲ႕.. ေဆာရီးပါ ..”  ျဖဴစင္ဆိုေသာ ပန္းခ်ီဆရာမေလးသည္ ရုပ္ရည္သာမက အသံကလည္း တကယ္ပင္ သာယာနာေပ်ာ္ဖြယ္ ရွိလွသည္။ ေကာင္းျခင္းအျဖာျဖာႏွင့္ ျပည့္စံုလွေသာ သူမႏွင့္ ဆက္လက္ စကားေျပာဆိုလိုေသာေၾကာင့္ “ဟိုေလ ဒီကားေလးက တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ရည္စူးေရးဆြဲထားတာမလို႕မ်ားလားဟင္” လြင္ေမာင္၏ ေမးခြန္းသံအဆုံးတြင္ ခန္႕မွန္းရခက္ေသာ မ်က္ႏွာထားေျပာင္းသြားျပီး ခ်က္ခ်င္းျပင္ မ်က္ႏွာျပန္ျပင္ကာ အျပံဳးျဖင့္ “ဆိုပါေတာ့ရွင္.. ကၽြန္မ အသက္ထက္ခ်စ္ရတဲ့ ခ်စ္သူအတြက္ ဆြဲထားတာပါ ရွင္က အကဲခတ္ေတာ္သားပဲ” “မဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ.. ကားနာမည္က ခ်စ္သူသို႕ ဆိုလို႕ပါ.. တကယ္တမ္းေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ သေဘာက်မိတာက အရမ္းလွတဲ့ ဆည္းဆာခ်ိန္ မိုးကုပ္ စက္ဝိုင္းအစြန္းကို ေမးတင္ေနတဲ့ ေနလံုးၾကီးေနာက္ခံမွာ အုတ္ဂူေလး ၂ခုနဲ႕ သစ္ပင္ၾကီးတစ္ပင္ဟာ တကယ့္ကို ဟာမိုနစ္ျဖစ္ျပီး ဘယ္လိုေျပာမလဲဗ်ာ.. ၾကည့္တာနဲ႕တင္ တကယ့္ကို ခံစားရလို႕ပါ” ျဖဴစင္ မ်က္ဝန္းမ်ား အေရာင္တစ္မ်ိဳးျဖင့္ လက္ကနဲျဖစ္ျပီး လြင္ေမာင့္ကို ရီေဝေဝၾကည့္ကာ “ရွင့္လိုပဲ သူလည္း ကၽြန္မရဲ႕ အႏုပညာေတြကို ခံစားတတ္ရင္ေကာင္းမွာပဲ” “ခင္ဗ်ာ” “ေအာ္ ဘာမွ မဟုတ္ပါဘူး.. ရွင္ ခံစားတာနဲ႕ သိပ္ေတာ့ မကြာပါဘူးေလ.. ပန္းခ်ီကားေလးရဲ႕အဓိပၺါယ္က ကၽြန္မတို႕ အတူတူသာရွိမယ္ ဆိုရင္ ေနဘယ္ေတာ့မွ ဝင္သြားမွာမဟုတ္ဘူးလို႕ ဆိုလိုတာပါ.. ကဲ ရွင္ အျခားပန္းခ်ီကားေတြ အားေပးႏိုင္ပါတယ္ ကၽြန္မကို ခြင့္ျပဳပါဦး ေက်းဇူးပါေနာ္” ေျပာျပီး လွည့္ထြက္သြားေသာ ျဖဴစင္၏ဆံႏြယ္ရွည္မ်ားကို သူမပန္းခ်ီကားထဲမွ ဆည္းဆာခ်ိန္ႏွင့္အတူ ျမင္ေယာင္ရင္း လြင္ေမာင္ က်န္ေနခဲ့မိသည္။

ျဖဴစင္သည္ သာမန္ေကာင္မေလးျဖစ္သည္။ အေဆာင္ေနသူတစ္ဦးျဖစ္ျပီး မိဘမ်ားက နယ္မွာျဖစ္ျပီး ျဖဴစင္၏ေမာင္တစ္ေယာက္ ႏွင့္ ညီမတစ္ေယာက္တို႕ႏွင့္အတူ နယ္တြင္သာ အေျခခ်ေနထိုင္ၾကေလသည္။ အခ်ိန္ပိုင္း က်ဴရွင္ စာသင္ျပီး ရွာေဖြ၍ ရသမွ်ကို နယ္မွ မိသားစုထံ ျပန္ပို႕တတ္သည္။ က်န္ေသာ အားလပ္ခ်ိန္မ်ားတြင္ ဝါသနာပါရာ ပန္းခ်ီကားမ်ား ေရးဆြဲေလ့ရွိသည္။ အေနအထိုင္ သိမ္ေမြ႕ျပီး ဘာသာတရားကိုင္းရိႈင္းသည္။ ယေန႕ ေခတ္ႏွင့္မကိုက္ညီေသာ ရိုးရွင္းလြန္းသည့္ ဝတ္စားဆင္ယင္ မႈမ်ိဳးႏွင့္သာ လံုျခံဳေသသပ္စြာေနထိုင္ေလ့ရွိျပီး ျမန္မာအစားအစာကို သာ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္စြာ စားေလ့ရွိသည္။ သူမအၾကိဳက္ဆံုး အရာမွာ မုန္႕ဟင္းခါးျဖစ္ျပီး အခိ်န္မေရြး ထမင္းလြတ္ပင္ စားႏိုင္သည္ အထိ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ေလသည္။ ဤအရာမ်ားသည္ ျဖဴစင္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ လြင္ေမာင္ တစ္ပတ္အတြင္း စံုစမ္းရသမွ် သိထားရသည့္ အခ်က္မ်ားပင္ျဖစ္သည္။

သို႕ေပမယ့္ လြင္ေမာင္ သိခ်င္ေနသည္ကား ျဖဴစင္ ျမတ္ႏိုးလွသည့္ ပန္းခ်ီကားပိုင္ရွင္ ျဖဴစင္၏ ခ်စ္သူပင္ ျဖစ္သည္။ စံုစမ္း၍ ရသေလာက္လည္း ျဖဴစင့္မွာ တြဲသြားတြဲလာ ေယာက္်ားေလးသူငယ္ခ်င္းပင္ မရွိေခ်၊ အေဆာင္ေန သူငယ္ခ်င္း ရွင္းသန္႕ဆိုသူ သြက္သြက္လက္လက္ မိန္းကေလး သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္သာ ရွိသည္။ ျဖဴစင့္သူငယ္ခ်င္းကလည္း ျဖဴစင္ႏွင့္ အသြင္တူလွ သည္။ သြက္လက္ေသာ္လည္း တည္ၾကည္သည္။ ဖ်တ္လတ္ေသာ္လည္း သိမ္ေမြ႕သည္။ ျဖဴစင့္ေလာက္ မရွည္ေသာ္လည္း ေက်ာလယ္အထိ ဝဲေနေသာ ေခြေကာက္ေကာက္ဆံပင္ေလးမ်ားႏွင့္ ေျခမ်က္စိအထိ ေျခသလံုးအလယ္ေက်ာ္ေက်ာ္ ထမိန္ကို မတိုမရွည္ဝတ္ထားတတ္ပံုေလးက တစ္မ်ိဳးထူးဆန္းသည္။ ရယ္လိုက္လွ်င္ ပါးခ်ိဳင့္ေလးႏွင့္ ေဖြးေနေသာ သြားတန္းေလးမ်ားက ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း ေဇာ္လတ္ ၾကိဳက္တတ္ေသာ ပံုစံမ်ိဳးျဖစ္သည္။

လြင္ေမာင္ေတြးရင္းႏွင့္ပင္ ျပဳံးမိသည္။ စိတ္ကူးထဲမွာ သူက ျဖဴစင္ႏွင့္ခ်စ္သူေတြျဖစ္၊ ေဇာ္လတ္က ရွင္းသန္႕ႏွင့္ ခ်စ္သူေတြျဖစ္၊ သူတို႕ ၄ေယာက္အျမဲမခြဲအတူတူလက္တြဲၾကရင္ ေပ်ာ္စရာေကာင္းမည္ဟု ေတြးမိေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ အခုေတာ့ ျဖဴစင့္ ခ်စ္သူဆိုသူကိုပင္ သူစံုစမ္းလို႕မရေသး၊ ေဇာ္လတ္အတြက္ ရွင္းသန္႕အေၾကာင္းစံုစမ္းေပးဖို႕ကား ပို၍ပင္ ေဝးေသးေတာ့သည္။ လြင္ေမာင္ ေခါင္းထဲတြင္ ျဖတ္ကနဲ အေတြးတစ္ခုေပၚလာသည္၊ ဒါဆို ျဖဴစင့္မွာ ခ်စ္သူမရွိေသးဘဲနဲ႕ တမင္ေျပာတာမ်ားျဖစ္ေန မလားဟု၍ပင္၊ ျဖစ္ႏိုင္သည္။ အခ်ိဳ႕မိန္းကေလးေတြက အရွက္ၾကီးသည္။ တစိမ္းေယာက္်ားေလး ခ်ဥ္းကပ္လာလွ်င္ ၾကိဳတင္ ကာကြယ္သည့္အေနျဖင့္ ခ်စ္သူရွိသည္ဟု ေျပာလႊတ္တတ္ၾကသည္မဟုတ္လား။ ဟုတ္တယ္၊ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူ ထပ္ၾကိဳးစားရ မည္ဟု ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ သံဓိဌာန္ခ်မွတ္လိုက္ေလသည္။

ထိုေန႕က မွတ္မွတ္ရရ မိုးေလးမ်ား ဖြဲဖြဲရြာေနေလသည္။ စာသင္ရာမွ ျပန္လာေသာ ျဖဴစင္တစ္ေယာက္ အပင္ေအာက္တြင္ မိုးခို ေနျပီး လက္ထဲမွ အထုပ္တစ္ခုကို မိုးေရမစိုေအာင္ အသည္းအသန္ ကာကြယ္ေနေလသည္။ လြင္ေမာင္ အေျပးအလႊား ထီးမိုး ေပးလိုက္ရာ ျဖဴစင္ ေမာ့ၾကည့္ျပီး ေခါင္းကို ျပန္ငံု႕လိုက္ေလသည္။ ထိုညက ျဖဴစင့္ကို အေဆာင္ေရာက္သည္အထိ ထီးမိုးျပီး သူ လိုက္ပို႕ေပးျဖစ္သည္။ သူ ျဖဴစင္ကို ခ်စ္ေၾကာင္းေျပာေတာ့ ျဖဴစင္ မတုန္မလႈပ္၊ လြင္ေမာင္ေျပာေနေသာ စကားမ်ားထက္ သူမ လက္ထဲမွာ အထုပ္ကို ေရမစိုေစေရးက ပိုအေရးၾကီးေနပံုရသည္။ ေနာက္ဆံုး လြင္ေမာင္ မေနႏိုင္ဘဲ ေမးလိုက္ေတာ့ ဆင္းဝွစ္ မုန္႕ထုပ္တဲ့၊ အေဆာင္သို႕ လိုက္ပို႕ျပီး မိုးေရထဲ ေခါင္းငိုက္စိုက္ခ် ျပန္သြားေသာ လြင္ေမာင္ သူျပန္ရလိုက္သည္က ဘယ္ေတာ့မွ မၾကိဳးစားပါနဲ႕တဲ့ .. သူ႕မွာ ထာဝရအတြက္ အခ်စ္ရဆံုးလူရွိျပီးသားမလို႕ ခင္မင္ရံုကလြဲရင္ မတတ္ႏိုင္ပါဘူးတဲ့…

လက္မေလွ်ာ့တတ္ေသာ လြင္ေမာင္ ျဖဴစင့္ေနာက္သို႕ မသိမသာလိုက္ျမဲ လိုက္စဲ၊ တစ္ေန႕.. ထိုေန႕သည္ကား ျဖဴစင္၏ ေမြးေန႕၊ ညေနပိုင္း ဘုရားတက္ျပီး အေဆာင္သို႕ လမ္းေလွ်ာက္သြားေသာ ျဖဴစင္ႏွင့္ ရွင္းသန္႕တို႕ေနာက္သို႕ မေယာင္မလည္ႏွင့္ လြင္ေမာင္ လိုက္ေနမိသည္။ တေျဖးေျဖးႏွင့္ ေနညိဳရာမွ ဝင္လာခဲ့ျပီျဖစ္သည္။ လူျပတ္ေသာ လမ္းၾကားေလးထဲ ေလွ်ာက္သြားၾက စဥ္ ေလွ်ာက္ေနရာမွ ရပ္လိုက္ၾကသျဖင့္ လြင္ေမာင္ အနီးရွိ သစ္ပင္တစ္ပင္ေနာက္သို႕ ကြယ္ကာ ဝင္ရပ္လိုက္ျပီး မသိမသာ ၾကည့္ေနမိရာ လြင္ေမာင္ ျမင္လိုက္ရေသာ ျမင္ကြင္းေၾကာင့္ သူ႕မ်က္စိကိုပင္ သူမယံုႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ခဲ့ရေလသည္။ လြင္ေမာင္ ျမင္လိုက္ရသည္ကား ရွင္းသန္႕၏ နဖူးေလးကို ဖြဖြညင္သာေလး နမ္းလိုက္ေသာ ျဖဴစင္၊ ထိုမွသည္ တေျဖးေျဖးႏွင့္ ႏႈတ္ခမ္း ၂စံု တို႕ ပူးကပ္သြားသည္ကို လေရာင္တြင္ ဝိုးတဝါးျမင္လိုက္ရသျဖင့္ တစ္ဖက္သို႕ျပန္လွည့္ကာ အၾကည့္လႊဲလိုက္မိသည္အထိပင္။

ျဖဴစင္

ကၽြန္မ၏ ရိုးရွင္းေသာ ဘဝထဲသို႕ သူစတင္ဝင္ေရာက္လာခ်ိန္ကား ေဒးဒရဲျမိဳ႕ေလးမွ ရန္ကုန္ျမိဳ႕ေပၚတြင္ အလုပ္ရွာေဖြရန္ အတြက္ တစ္ေယာက္တည္း တက္လာျပီး သုခရိပ္ အမ်ိဳးသမီးေဘာ္ဒါေဆာင္သို႕ စတင္ေျခခ်ေရာက္ရွိခ်ိန္တြင္ျဖစ္သည္။ သူ႕ နာမည္က ရွင္းသန္႕တဲ့၊ ကၽြန္မက ျဖဴစင္ဆိုေတာ့ တို႕ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ အခန္းေလးက ျဖဴစင္ရွင္းသန္႕ ေတာက္ေျပာင္လွပ ေနမွာ ေပါ့တဲ့၊ အဲ့ဒါ သူနဲ႕ကၽြန္မအၾကား ပထမဆံုး သူ စေျပာတဲ့ စကားလံုးေလးေတြေပါ့…

အရာရာကို တံု႕ေႏွးေကြးလြန္းေသာ ကၽြန္မႏွင့္ သြက္သြက္လက္လက္ရွိလွေသာ သူမ၊ ျမန္မာအစားအစာေတြကိုမွ ခံုမင္ႏွစ္သက္ ေသာ ကၽြန္မႏွင့္ ဘိုစာကိုမွ ၾကိဳက္လြန္းလွေသာ သူမ၊ အႏုပညာကို အသက္လိုတန္ဖိုးထားေသာ ကၽြန္မႏွင့္ လက္ေတြ႕က်မႈကို ဦးစားေပးတတ္ေသာ သူမ၊ တကယ္တန္းေတာ့ ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ သြင္သြင္ၾကီး ဆန္႕က်င္ၾကသူမ်ား ျဖစ္ေလသည္။ ထိုသို႕ ဆန္႕က်င္ဘက္မ်ားကပင္ သူမသည္ ကၽြန္မအတြက္ စိတ္ဝင္စားစရာျဖစ္လာေလသလား မေျပာတတ္ေပ၊ ကၽြန္မ မၾကိဳက္တတ္ ေပမယ့္ သူမအၾကိဳက္မ်ားကို ကၽြန္မအျမဲအမွတ္ရေပးတတ္သလို ကၽြန္မၾကိဳက္တတ္သည္မ်ားကို ၾကိဳးစားျပီး ဂရုစိုက္ေပးတတ္ ေသာ သူမကေရာ သူမရင္ထဲမွာ ကၽြန္မလိုပင္ ရွိေနလို႕လား မေျပာတတ္ေပ၊

ကၽြန္မ၏ အားလပ္ခ်ိန္မ်ားတြင္ ဝါသနာပါေသာ ပန္းခ်ီကားမ်ားကို တိတ္ဆိတ္စြာ ေရးဆြဲတတ္ေသာ္လည္း သူမကေတာ့ သူမရံုးမွ ပစၥည္းမ်ားအတြက္ အေရာင္းစီမံကိန္းမ်ား ေရးဆဲြေနေလ့ရွိသည္။ တစ္ရက္ေတာ့ ဘယ္လိုျဖစ္သည္မသိ၊ ကၽြန္မ ပန္းခ်ီဆြဲေန သည္ကို နေဘးမွ လာရပ္ၾကည့္ရင္း စိတ္လိုလက္ရ ေမးျမန္းစပ္စုေနပံုေလးက တကယ့္ကို ပီဘိကေလးမေလးလို ခ်စ္စရာ ေကာင္းေနေလသည္။ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ ကၽြန္မေရးဆြဲေနသည္က ဘဝေနဝင္ခ်ိန္ေတြအထိ သူမႏွင့္ အျမဲအတူတူေနသြားရန္ စိတ္ကူးႏွင့္ ေရးဆြဲပံုေဖာ္ထားသည္ကို သူမက စိတ္ကူးယဥ္ဆန္လြန္းလွသည္၊ ဘဝဆိုတာ မိမိျဖစ္ခ်င္သည့္ စိတ္ကူးအတိုင္း ျဖစ္ေလ့မရွိ၊ လက္ေတြ႕က်ဖို႕ အေရးၾကီးသည္ဟုဆိုကာ ကၽြန္မ၏ ေခါင္းေလးကို ပြတ္ျပီး သူမ ကုတင္ရွိရာဘက္သို႕ ျပန္သြား ေလသည္။ ကၽြန္မ၏ စိတ္ကူးခံစားခ်က္မ်ားကို နားမလည္ေပးတတ္ေသာ သူမကို အနည္းငယ္ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိသြား ေသာ္လည္း ျပပြဲရက္ အမွီ ျပီးေအာင္ ဆြဲရမည္ျဖစ္သျဖင့္ ပန္းခ်ီကားကိုသာ ႏွလံုးသားႏွစ္ကာ ဆြဲေနမိေလသည္။

ဒီေန႕မနက္ အလုပ္မသြားခင္ သူမ ကၽြန္မ၏ ေခါင္းေလးကို ပုတ္ကာ ဆုေတာင္းေပးသြားသည္။ ကံေကာင္းပါေစတဲ့၊ သူမ၏ ဆုေတာင္းေၾကာင့္ပဲလားမသိ၊ ျပပြဲတြင္ စိတ္ဝင္စားအခံရဆံုးမွာ ကၽြန္မ၏ ပန္းခ်ီကားမ်ား ျဖစ္ေနေလသည္။ ပန္းခ်ီကားမ်ား ေရာင္းထြက္သြားသည့္အတြက္ သူမကို သူမၾကိဳက္ေသာ အင္းယားလိပ္ဟိုတယ္က ခ်ိစ္ပါ့ဖ္မုန္႕မ်ားႏွင့္ ဆင္းဝွစ္မုန္႕မ်ား အဝ ဝယ္ေကၽြးမည္ဟု စိတ္ကူးထားသည္။ စိတ္ကူးျဖင့္ ျပံဳးေနစဥ္ ပန္းခ်ီကားမ်ားကို မထိရဟု ေရးထားသည့္ စာတန္းကို နားမလည္ တာပဲလား မေျပာတတ္ေသာ လူတစ္ေယာက္ သူမ၏ တန္ဖိုးအထားရဆံုး ခ်စ္သူသို႕ ဟူသည့္ ပန္းခ်ီကားကို ကိုင္တြယ္ရန္ ၾကိဳးစားေနသျဖင့္ လက္ကို ပုတ္ထုတ္လိုက္ေသာ္လည္း နားလည္ရခက္လြန္းလွေသာ ထိုသူက ေရာင္းရန္မဟုတ္ ဆိုသည့္ စာတန္းကိုပါ မဖတ္ျပန္ဘဲ ထိုပန္းခ်ီကားေလးကိုမွ လိုခ်င္ျပန္သည္တဲ့၊ မေရာင္းပါဘူးဆိုျပန္ေတာ့လည္း တစ္စံုတစ္ေယာက္ အတြက္ ရည္စူးေရးဆြဲထားတာလားတဲ့၊ တစ္ခုေတာ့ သူ႕ကို ခ်ီးက်ဴးမိပါသည္။ ကၽြန္မေရးဆြဲထားသည့္ ပန္းခ်ီကားရဲ႕ အႏုပညာ ကို သူ ခံစားတတ္ျခင္းပါပဲ၊ သူ႕လိုမ်ိဳး သူမလည္း နားလည္ေစခ်င္လိုက္တာဟု ေတြးမိသြားသျဖင့္ လွည့္ထြက္လာခဲ့မိသည္။

ထိုေန႕က မိုးေတြ ရြာေနေလသည္။ သူမအတြက္ ဝယ္လာေသာ ဆင္းဝွစ္မုန္႕ေလးမ်ား ပ်က္စီးကုန္မည္စိုးသျဖင့္ အပင္ေအာက္ မိုးခိုရင္း တတ္ႏိုင္သမွ် ကာကြယ္ေနမိသည္၊ မိုးကလည္း သည္းသည္းမည္းမည္း ပိုရြာလာသျဖင့္ မုန္႕ေလးမ်ား ေရစိုကုန္ေတာ့ မည္၊ စားေစခ်င္ေသာစိတ္ႏွင့္ တကူးတကသြားဝယ္လာရသျဖင့္ မိုးကိုသာ က်ိန္ဆဲေနမိေတာ့သည္။ ထိုစဥ္ ကၽြန္မကိုယ္ေပၚတြင္ ကြက္၍ မိုးတိတ္သြားသည့္အလား မိုးစက္တို႕ ရုတ္တရက္ က်မလာေတာ့သျဖင့္ ေမာ့ၾကည့္မိရာ ကၽြန္မကို မိုးေပးထားေသာ ထီးတစ္လက္၊ ထီးပိုင္ရွင္ကား ဟိုလူ၊ ကၽြန္မကို ဂရုဏာအျပည့္ႏွင့္ ျပံဳးျပီး ထီးမိုးေပးေနသည့္ ထိုလူ႕ကို ကၽြန္မ ဘာေၾကာင့္မွန္း မသိ၊ အားနာေနမိသည္။ ထိုလူ ကၽြန္မထံမွ ဘာလိုခ်င္သည္ကို ကၽြန္မသိေနႏွင့္ျပီး ကၽြန္မမေပးႏိုင္တာ ေသခ်ာေနသည့္အတြက္ အားနာေနမိျခင္းပင္။ ျဖစ္ႏိုင္လွ်င္ ထိုလူႏွင့္အတူ တစ္မိုးတည္းေအာက္ အတူယွဥ္ကာ မေလွ်ာက္လိုေသာ္လည္း သူမအတြက္ ဝယ္လာေသာ မုန္႕မ်ား မိုးစိုပ်က္စီးကုန္မည္စိုးသျဖင့္ အေဆာင္အထိ လိုက္ပို႕သည္ကို လက္ခံလိုက္ရေလသည္။

လမ္းမွာ ကၽြန္မေတြးထင္ထားသည့္အတိုင္း သူ ကၽြန္မကို ခ်စ္ၾကိဳက္ေၾကာင္း ဖြင့္ဟေျပာဆုိေလသည္။ သူ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ေျပာလာ မည္ကို ေသခ်ာသိေနသျဖင့္ သူ႕အတြက္ အေျဖမွာလည္း အဆင္သင့္ပင္ ရွိေနေလသည္။ ကၽြန္မ ဒီတစ္ဘဝလံုးစာအတြက္ သူ႕ကို မခ်စ္ႏိုင္ေၾကာင္း ျပတ္ျပတ္သားသားေျပာလိုက္ျပီးခ်ိန္တြင္ အေဆာင္ေရွ႕သို႕ ေရာက္လာျပီျဖစ္သည့္အတြက္ ကၽြန္မလက္ ထဲသို႕ ထီးကို ထိုးထည့္ကာ မိုးရြာထဲသို႕ ေျပးထြက္သြားေသာ ထိုလူ႕ေက်ာျပင္ကို တစ္ခ်က္ၾကည့္လိုက္ကာ စိတ္မေကာင္းသျဖင့္ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်လိုက္မိေလသည္။ ဘယ္လိုမွ မခ်စ္ႏိုင္တဲ့အတူတူ အခုလို ျပတ္ျပတ္သားသားျငင္းလိုက္တာ သူ႕အတြက္ ပိုေကာင္းသည္ မဟုတ္ပါလား။

ကၽြန္မ အေဆာင္အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ မုိးစိုလာေသာ ကၽြန္မကို တဘက္တစ္ထည္ေပးျပီး သူမ အိပ္ယာေပၚသို႕တက္ကာ စာ ဖတ္ေနေလသည္၊ ကၽြန္မအတြက္ ကၽြန္မအၾကိဳက္ မုန္႕ဟင္းခါးကို ပူပူေလး ေႏႊးထားေပးျပီး စားလိုက္ရန္ေျပာေသာ္လည္း ကၽြန္မ သူ႕အတြက္ ယူလာေသာ ဆင္းဝွစ္မုန္႕ကိုမူ သူမ ဗိုက္မဆာသျဖင့္ မစားေတာ့ဟု ဆိုကာ အိပ္ယာဝင္သြားေလသည္။ ကၽြန္မ သူမ ျပင္ေပးထားေသာ မုန္႕ဟင္းခါးကို မ်က္ရည္အခ်ိဳ႕ႏွင့္အတူ က်ိတ္မွိတ္၍ စားလိုက္ရသည္ကို သူမ မသိေလေရာ့သလား၊ ကၽြန္မကေရာ သူမကို စားေစခ်င္တာ သူမ မသိေလေရာ့သလား မေျပာတတ္ေပ၊ တကယ္ပင္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရေသာညေပ။

ကၽြန္မေမြးေန႕ သူမကို ဘုရားလိုက္ပုိ႕ေပးရန္ ပူဆာထားသျဖင့္ ညေနတြင္ သူမရံုးမွ ေစာေစာဆင္းကာ ကၽြန္မကို က်ဴရွင္မွာ လာေခၚျပီး ဘုရားသို႕ သံုးဘီးကားေလးငွားကာ သြားျဖစ္ၾကေလသည္။ ဘုရားမွာ အတူတူ ပန္းကပ္လႈ ဆုေတာင္းျပီး သူမကို လွည့္ျပံဳးျပလိုက္ရာ သူမ၏ မ်က္ႏွာမွာ စူပုပ္ပြေနေလသည္။ ရုတ္တရက္ ဘာျဖစ္သြားမွန္းမသိသျဖင့္ ကၽြန္မ တကယ္ပင္ စိတ္ညစ္သြားမိသည္။ သူမကို စိတ္ဆိုးေအာင္ ဘာမ်ား လုပ္မိျပန္ျပီလဲ ကၽြန္မတကယ္မသိေခ်၊

ကၽြန္မ မ်က္ႏွာငယ္ကာ စိတ္ညစ္ေနသျဖင့္ သူမ ကၽြန္မကို စကားစတင္ေျပာလာသည္။ “ဘာလဲ ဟိုဘဲၾကီးနဲ႕ ဘုရားအတူတူ မဖူးရလို႕ မ်က္ႏွာမေကာင္းျဖစ္ေနတာလား” သူမစကားမ်ားက ဘာကိုဆိုလိုသလဲ ကၽြန္မမသိသျဖင့္ သူမကို ျပန္ေငးၾကည့္ေနမိ၊ သူမက “ဘာအူေၾကာင္ေၾကာင္လုပ္ေနတာလဲ၊ ဟိုအေနာက္နားမွာ ရွင့္ကို လာလာပိုးေနတဲ့ ဘဲၾကီးေလ၊ အခုလည္း ရွင္ သူ႕ကို ဒီမွာ ခ်ိန္းထားတာမလား၊ ေနခဲ့လိုက္ေလ၊ ကၽြန္မျပန္ႏွင့္လိုက္မယ္” သူမေျပာရာအရပ္သို႕ မသိမသာ ေစြၾကည့္လိုက္ရာ ဘုရား ရွိခိုးေနသည့္ ထိုလူ၊ စိတ္ပ်က္စရာ၊ အျပတ္ေျပာထားျပီးသားကို ဘာေတြ လိုက္ကပ္ေနမွန္းမသိ၊ သူ႕ေၾကာင့္ သူမ ကၽြန္မကို စိတ္ဆိုးေလျပီ၊ ဟင္ ဒါဆို သူမ ကၽြန္မကို ထိုလူႏွင့္ သဝန္တိုေနျခင္းမ်ားလား၊ ကၽြန္မ အေတြးႏွင့္အတူ ေပ်ာ္သြားသျဖင့္ မ်က္ႏွာ ျပံဳးရိပ္သန္းသြားေလသည္ကို ၾကည့္ျပီး သူမ လွစ္ကနဲေဘးမွ ထထြက္သြားေလျပီ၊ ကၽြန္မလည္း သူမ နေဘးမွ အသည္းအသန္ ေျပးလိုက္ကာ လိုက္ေခ်ာ့ရေတာ့သည္။

သူမက အျပန္အေဆာင္ကို ကားငွားမျပန္ဘဲ လမ္းေလွ်ာက္ျပန္ရင္း စကားေျပာခ်င္သည္ဟုဆိုသျဖင့္ ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ လမ္းအတူေလွ်ာက္ကာ စကားေျပာမိၾကသည္။ ထိုအခါမွပင္ ကၽြန္မကိုလည္း သူမ ခ်စ္ေနေၾကာင္း သိခဲ့ရေလသည္။ ကၽြန္မေလ ေပ်ာ္လိုက္သည့္ျဖစ္ျခင္း၊ ကၽြန္မဘဝမွာ တန္ဖိုးအရွိဆံုးေမြးေန႕လက္ေဆာင္ရလိုက္သလိုပင္၊ သူမက ဟိုေန႕က မိုးေရထဲမွာ ထီး တစ္ေခ်ာင္းတည္း အတူေဆာင္းလာတာ ျမင္လိုက္ရသျဖင့္ ရင္ထဲ ပူေလာင္လွေၾကာင္းေျပာရာ ကၽြန္မ ထိုညကပင္ ထိုသူ႕ကို အျပတ္ျငင္းလိုက္ျပီး ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ျငင္းလိုက္ရသည့္ အေၾကာင္းရင္းမွာလည္း ကၽြန္မရင္ထဲမွာ ရွိေနသူမွာ သူမျဖစ္ေနလို႕ပင္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာလိုက္ရာ သူမ လမ္းေလွ်ာက္ေနရာမွ ရုတ္တရက္ ရပ္လိုက္ျပီး ကၽြန္မလက္ေမာင္းကို ဆြဲလိုက္ေလသည္။ ကၽြန္မ လေရာင္၏ ဖမ္းစားမႈေအာက္တြင္ မွတ္မိလိုက္သည္က သူမ၏ နဖူးေလးမွသည္ ႏႈတ္ခမ္းအစံုဆီသို႕ ကၽြန္မ၏ အနမ္းမိုး တို႕ ေစြရြာမိသည္ကိုပင္ျဖစ္သည္။

ကၽြန္မတို႕၏ ခ်စ္သူကာလသည္ ေပ်ာ္ရႊင္စရာလည္း ေကာင္းသလို ရင္ခုန္စိတ္လႈပ္ရွားစရာလည္း ေကာင္းလွသည္။ အေဆာင္မွ အျခားလူမ်ား မသိေအာင္ မရိပ္မိေအာင္ အေနအထိုင္ သိုသိပ္ပိရိရသည္မွာလည္း စိတ္လႈပ္ရွားစရာ တစ္မ်ိဳးေကာင္းလွသည္။ ကၽြန္မတို႕၏ ေပ်ာ္ရႊင္စရာေကာင္းေသာ ခ်စ္သူဘဝထဲ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္စရာ ကိစၥၾကံဳလာရသည္ကား နယ္မွ ကၽြန္မ မိဘမ်ားထံမွ စာတစ္ေစာင္ ေရာက္လာခ်ိန္တြင္ျဖစ္သည္။ ေတာ္ရံု အသိမေပးတတ္ေသာ မိဘမ်ားက အေတာ္ပင္ အခက္အခဲ ၾကံဳေတြ႕ေနရသျဖင့္သာ စာေရးအေၾကာင္းၾကားျခင္းျဖစ္သည္။ ေရၾကီးသျဖင့္ စပါးသီးႏွံမ်ား ပ်က္စီးရသလို တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ အငယ္ေကာင္၏ ေသြးလြန္တုပ္ေကြးေရာဂါျပင္းႏွင့္ မိခင္၏ ရင္ၾကပ္ပန္းနာေရာဂါဆိုးရြားခ်ိန္တို႕ တျပိဳင္နက္တည္း ျဖစ္ေနၾက သျဖင့္ ေငြလိုအပ္ေၾကာင္း ေျပာလာခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မလက္ထဲ ေငြ ၁၀၀ ပင္ မျပည့္တတ္၊ စာ၏ အဆံုးသတ္တြင္ အိမ္ေထာင္ျပဳဖို႕ စဥ္းစားရန္ႏွင့္ ေငြေၾကးျပည့္စံုေသာ ရြာမွ စပါးပြဲစားကိုသာေအာင္ သို႕မဟုတ္လွ်င္လည္း ျမိဳ႕မွာ ခ်စ္သူရည္းစားရွိပါက အားကိုး အားထားျပဳႏိုင္ရန္ အိမ္ေထာင္စဥ္းစားဖို႕ပါ တိုက္တြန္းထားသည္။ ဆိုလိုသည္ကေတာ့ အိမ္၏ ေငြေၾကးအခက္အခဲကို အမၾကီး အမိရာ ကၽြန္မကပင္ ေျဖရွင္းေပးရန္ႏွင့္ အိမ္ေထာင္ဘက္အကူအညီလိုအပ္ပါက ယူရန္အထိ အရိပ္ျပထားေလျပီ။

ထိုစာရလာျပီးခ်ိန္မွစ၍ သူမ ကၽြန္မအေပၚ အနည္းငယ္ ေရွာင္ဖယ္လာျပီး ေနာက္ေန႕ညေနတြင္ပင္ သူမ ကၽြန္မကို ထုတ္ေဖာ္ ေျပာလာသည္က မိသားစုအေရးအတြက္ ကိုလြင္ေမာင္ဆိုသူကို စဥ္းစားသင့္ေၾကာင္း သူမ နားလည္ႏိုင္ေၾကာင္းပင္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မ သည္းထန္စြာ ငိုေၾကြးမိေတာ့သည္။ ကၽြန္မ လက္ထဲမွာ က်စ္က်စ္ပါေအာင္ ဆုပ္ကိုင္ထားေသာ သတင္းစာျဖတ္ပိုင္းေလး ကို သူမလက္ထဲ ထိုးထည့္ေပးလိုက္ျပီး သူမဖတ္ၾကည့္ျပီးခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မကိုဖက္ကာ သူမပါ အူလိႈက္သည္းဖို ငိုေလေတာ့သည္။

ထိုသတင္းစာျဖတ္ပိုင္းေလးတြင္ ကၽြန္မ သူမကို ဘယ္ေလာက္အထိ ခ်စ္မိေၾကာင္း ေဖာ္ျပႏိုင္သည္မဟုတ္ပါလား.. ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြန္မထက္ပင္ သူမကို နက္ရိႈင္းစြာခ်စ္မိသြားသည္ေလ။ ဤသို႕ခ်စ္ရပါေသာ…..

ေရးသားသူ - ၿငိမ္းခ်မ္းေက်ာ္

To be continue.. ..........

No comments: