Wednesday, February 9, 2011

လိင္တူခ်စ္သူ အမ်ိဳးသမီးမ်ားႏွင့္ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း စကား၀ိုင္း အစီအစဥ္

Colours Rainbow -

ဒီတစ္လ သက္တံ့မဂၢဇင္းရဲ႕ စကား၀ိုင္းကေလးကိုေတာ့ လိင္တူခ်င္းခ်စ္သူ အမ်ိဳးသမီးမ်ားရဲ႕ ေယာက္်ားေလးကဲ့သို႔ ျပဳမူေနထိုင္ခ်င္တဲ့အတြက္ မိသားစုနဲ႔ ပတ္၀န္းက်င္ အသိုင္းအ၀ိုင္းေတြကေန ခြဲျခားႏွိပ္ခ် ဆက္ဆံပံုေတြ အတင္းအဓမၼ ပံုစံသြတ္သြင္းပံုေတြကို ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ျမန္မာ့လိင္တူခ်စ္သူ အမ်ိဳးသမီးမ်ားနဲ႔ ေျပာဆိုထားပါတယ္။

ပထမဦးဆံုး နာမည္ရယ္ ေနရပ္လိပ္စာရယ္ မိမိရဲ႕ အလုပ္အကိုင္ေလးေတြကို မိတ္ဆက္ေပးပါဦး။

ဆန္နီ။ ။ က်ေနာ့္နာမည္ကေတာ့ ဆန္နီပါ။ က်ေနာ္က ျမန္မာ့အမ်ိဳးသမီးသမဂၢရဲ႕ စာၾကည့္တိုက္မွာ အလုပ္လုပ္ပါတယ္။ အသက္က ၂၉နွစ္ပါ။

ထန္းထန္။ ။ က်ေနာ့္နာမည္က ထန္းထန္ပါ။ အသက္က ၄၀ႏွစ္။ က်ေနာ္ က အခု က်မ္းစာသင္ေနတယ္။ ခ်င္းမိုင္ၿမိဳ႕မွာ ေနပါတယ္။

အႏြိဳက္။ ။ အႏြိဳက္လို႔ ေခၚပါတယ္။ အသက္က ၁၈ႏွစ္ပါ။ အခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ ေက်ာင္းတက္ရင္း ပညာသင္ယူေနပါတယ္။

စိုင္း၀မ္။ ။ က်ေနာ့္နာမည္ကေတာ့ စိုင္း၀မ္ပါ။ အသက္က ၃၂ႏွစ္။ ခ်င္းမိုင္ၿမိဳ႕ စားေသာက္ဆိုင္တစ္ခုမွာ အလုပ္လုပ္ေနပါတယ္။

ဘယ္အသက္အရြယ္ေလာက္ ကတည္းကေန ကိုယ့္ကိုယ္ကို မိန္းကေလးကိုပဲ ခ်စ္ႀကိဳက္တယ္ ဆိုတာကို စၿပီး သတိထားမိတာလဲ။

စိုင္း၀မ္။ ။ က်ေနာ္ကေတာ့ ၁၆ႏွစ္အရြယ္မွာ ေကာင္မေလးေတြကိုပဲ ရင္ခုန္တယ္။ ေန႔တိုင္းျမင္ခ်င္တယ္။ အၿမဲတမ္း သတိရတယ္။

ဆန္နီ။ ။ က်ေနာ္ကေတာ့ ၁၃ႏွစ္ေလာက္မွာ ကတည္းက ရင္ခုန္တယ္။ ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ က်ေနာ့္ ဘ၀ထဲမွာက အစ္ကိုေတြနဲ႔ပဲ အတူတူေနလို႔ ဒီလိုမ်ိဳး ျဖစ္ရတာလားဆိုၿပီး ခဏခဏ အရိုက္ခံရတယ္။ က်ေနာ္ႀကိဳက္တဲ့ မိန္းကေလးကိုလည္း က်ေနာ္က မေျပာရဲဘူးေလ။ က်ေနာ္တကယ္လည္း ႀကိဳက္တာေပါ့ေနာ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ စၿပီး သတိထားမိတာပဲ။

ထန္းထန္။ ။ က်ေနာ္က ငယ္ငယ္ကတည္းက ေဘာလံုးကန္တာ ၀ါသနာပါတယ္။ ေယာက္်ားလ်ာစိတ္ကို ငယ္ငယ္ကတည္းက ေပါက္တယ္။ က်ေနာ့္ရဲ႕ အစ္ကိုက မိန္းမလ်ာ၊ က်ေနာ္က ေယာက္်ားလ်ာ။ က်ေနာ္တို႔ အိမ္မွာေတာ့ က်ေနာ့္အစ္ကိုနဲ႔ က်ေနာ္က ဆန္႔က်င္ဖက္ ႏွစ္ေယာက္ရွိတယ္။ အိမ္မွာ မိဘေတြက တျခားေတာ့ ဘာမွမေျပာပါဘူး။ က်ေနာ္က က်ားက်ားလ်ားလ်ား လုပ္တယ္။ ထင္းေတြ ဘာေတြကို အကုန္လံုး က်ေနာ္တာ၀န္ယူၿပီး ေခြတယ္ေပါ့ေနာ္။ ျမစ္ဆိပ္မွာ ထင္းေကာက္သြားတာေတြ ဘာေတြမ်ိဳးဆို သေဘာက်တယ္။ အစ္ကို႔ကုိက်ေတာ့ မိန္းမ မျဖစ္ေစခ်င္လို႔ အေမေတြက နည္းနည္း၀ိုင္းဖိတာေတြ ရွိတယ္။ က်ေနာ္က ၁၃ႏွစ္ အရြယ္ကတည္းက မိန္းကေလးရည္းစားရၿပီ။ ၁၅ႏွစ္ ၁၆ႏွစ္ ေလာက္ဆိုရင္ က်ေနာ္ မိန္းမယူထားတာ။ ၅ႏွစ္ ၆ႏွစ္ေလာက္ အတူေနတယ္။ က်ေနာ့္အေမက က်ေနာ့္ကို ဘုရားနဲ႔ ဆန္႔က်င္ဖက္ မလုပ္နဲ႔လို႔ ေျပာတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္မရဘူး။ အၿမဲတမ္း က်ေနာ္နဲ႔ဆိုရင္ မိန္းကေလး တေယာက္ေလာက္ကေတာ့ ပံုမွန္ရွိတယ္။ အဲဒီမွာ က်ေနာ္နဲ႔ အတူေနတဲ့ မိန္းကေလးကို က်ေနာ့္ အေမက "ဒါဟာ ငါ့သမီး၊ ေယာက္်ားေလး မဟုတ္ဘူးေနာ္"လို႔ အတန္တန္ လာေျပာတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေကာင္မေလးေတြက နားမလည္သလိုနဲ႔ ဂရုမစိုက္ေပးဘူးေပါ့ေနာ္။

အႏြိဳက္။ ။ ေနတာကေတာ့ ငယ္ငယ္ေလး သိတတ္စ အရြယ္ကတည္းက ဒီလိုပဲ ေယာက္်ားေလးပံုစံပဲ ေနတာ။ အဖြားေတြလည္း ကိုယ့္ကုိ အလုိလိုက္တယ္ေပါ့ေနာ္။ ကိုယ့္ကုိယ္ႀကိဳက္တဲ့ သူေတြေတာ့ ရွိခဲ့တယ္။ ကိုယ္လည္း အီစီကလီ ျပန္လုပ္တာေတြ ရွိတာေပါ့ေနာ္။ အတည္ရယ္လို႔ေတာ့ မႀကိဳက္ခဲ့ဖူးဘူး။ ကိုယ့္ကုိယ္ကို ေယာက္်ားေလး တေယာက္လို ေနရတာကိုေတာ့ ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ သေဘာက်ခဲ့တယ္။

ကုိယ့္ကိုယ္ကိုေရာ ေယာက္်ားေလး တေယာက္လိုပဲ ခံယူတာလား။

ဆန္နီ။ ။ က်ေနာ္ကေတာ့ ေယာက္်ားအစစ္ႀကီး တေယာက္လိုေတာ့ မခံယူဘူး။ က်ေနာ္က မိန္းကေလးကိုႀကိဳက္တဲ့ မိန္းကေလးပဲ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို မိန္းကေလးပဲ သိတယ္။ ေယာက္်ားေလးေတြလိုမ်ိဳး က်ေနာ္ေလွ်ာက္မလုပ္ဘူး။ အမ်ိဳးသမီး အခ်င္းခ်င္းကိုလဲ က်ေနာ္ ဖိႏွိပ္တာမ်ိဳးေတြ မရွိဘူး။ ဒါက ငါယူထားတဲ့ မိန္းမပဲ။ ငါနဲ႔အတူပဲ ေနရမယ္ဆိုတဲ့ အဲလိုမ်ိဳး စိတ္ေတာ့ က်ေနာ့္မွာ မရွိဘူး။ က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္က ေယာက္်ားပံုစံကို သေဘာက်လြန္းလို႔ ဒီလိုမ်ိဳးပံုစံေနတာ မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ္ဟာကို မိန္းကေလးကို သေဘာက်လြန္းလို႔ ဒီလိုမ်ိဳးေနတာ။ ကိုယ့္စိတ္က ေယာက္်ားႀကီးပါလို႔ေတာ့ မခံယူထားဘူး။

စိုင္း၀မ္။ ။ ကုိယ့္ခ်စ္သူနဲ႔ ေနရင္ေတာ့ ကိုယ့္ကုိယ္ကို ေယာက္်ားေလးလုိပဲ ခံယူတယ္။ အိမ္ေထာင္တစ္ခုေပါ့။ ကိုယ္က ဦးစီးဦးေဆာင္ လုပ္ခ်င္တယ္။

အႏြိဳက္။ ။ က်ေနာ္က ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ေယာက္်ားေလးပံုစံနဲ႔ပဲ ေနလာတာ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေယာက္်ားႀကီးလိုေတာ့ ေယာက္်ားႀကီးေတြနဲ႔ေတာ့ ရင္ေဘာင္မတန္းဘူး။ ကိုယ့္ဟာကုိယ္ ဒီအတိုင္းပဲေနတယ္။

မိမိရဲ႕ဘ၀မွာ ေယာက္်ားေလး တေယာက္လို ေနထိုင္ခ်င္ ျပဳမူခ်င္တဲ့အတြက္ ကန္႔ကြက္တားဆီး ပိတ္ပင္ခံရတဲ့ အျဖစ္အပ်က္ ေလးေတြကိုလည္း ေျပာျပေပးပါဦး။

ဆန္နီ။ ။ က်ေနာ္က ပတ္၀န္းက်င္က ေျပာတာလည္း ခံရတယ္။ အိမ္ကေျပာတာက ပိုဆိုးတာေပါ့ေနာ္။ အိမ္ကဆိုရင္ ဟိုမေရာက္ ဒီမေရာက္လို႔ ေျပာတယ္။ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္ကေန ရည္းစားထားရင္ အစ္ကိုကေနၿပီးေတာ့မွ မျဖစ္ျဖစ္တဲ့နည္းနဲ႔ ကြဲေအာင္လုပ္တယ္။ က်ေနာ္က ဒီပံုစံေနတာ ႀကိဳက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္ကို အတင္း ထမိန္၀တ္ခိုင္းတယ္။ ၿပီးရင္ ကိုယ္၀တ္ေနတဲ့ ေဘာင္းဘီေတြ ဘာေတြဆိုရင္ အတင္းခုတ္ေခ်တာ ေပါ့ေနာ္။ ၿပီးရင္ ကိုယ္က အဲဒါကို မေက်နပ္လို႔ ျပန္ေျပာရင္ ကိုယ့္ကို အိမ္ေပၚက ဆင္းေပါ့။ အဲလိုမ်ိဳးေတြ အရမ္းကို ဖိႏွိပ္ခံခဲ့ရဖူးတယ္။

ေက်ာင္းကိုသြားတဲ့ အခါက်ရင္ မူလတန္းေတာ့ သိပ္ၿပီး ျပနာ မျဖစ္ေသးဘူး။ အလယ္တန္း ေရာက္တဲ့ အခါက်ေတာ့ ထမိန္ ၀တ္ရေတာ့တယ္ေလ။ ထမိန္ ၀တ္ရေတာ့မယ္ဆို လံုး၀ မ၀တ္ခ်င္ဘူး။ မူလတန္းကလို ေဘာင္းဘီတိုေလးနဲ႔ပဲ သြားခ်င္တယ္။ ဆရာမက ေတာ္ရံုတန္ရံု မေျပာေပမယ့္ အိမ္ကေတာ့ ထား၀ယ္ႀကိမ္လံုး ေသးေသးေလးေတြနဲ႔ ရိုက္ေတာ့ တအားခံရခက္တယ္ေလ။ အဲဒါဆို ကိုယ္ကေၾကာက္ၿပီးေတာ့ မိန္းကေလး အ၀တ္အစားေတြကို မ၀တ္ခ်င္ပဲနဲ႔ ၀တ္ေနရေတာ့ ၾကာေတာ့ မခံႏိုင္ေတာ့ဘူးေပါ့ေနာ္။ ကိုယ္ကဒါမွ မ၀တ္ခ်င္တာ။ မ၀တ္ခ်င္ေတာ့ စိတ္ေတြေလၿပီးေတာ့မွ အလယ္တန္းမွာပဲ က်ေနာ္ ေက်ာင္းထြက္လိုက္တယ္။

ထန္းထန္။ ။ က်ေနာ့္အေမက က်ေနာ့္ကို ဒီလိုေနတာ မေကာင္းပါဘူးတဲ့။ အေမတို႔ တာ၀န္အရ ျဖစ္ေစခ်င္တယ္ေပါ့။ အိမ္ေထာင္က်ရမယ္လို႔ ေျပာတဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္က ေျပာတယ္ က်ေနာ္ အိမ္ေထာင္မက်ခ်င္ဘူးလို႔။ မိန္းမဆိုတာ ေယာက္်ားယူရမယ္တဲ့။ အစ္မေတြအားလံုး အိမ္ေထာင္က်ၿပီဆိုေတာ့ မင္းတေယာက္ပဲ အေမတို႔ တာ၀န္ေတာ္ေတာ္ႀကီးတယ္ ေပါ့ေနာ္။ အဲဒါနဲ႔ က်ေနာ္က မယူဘူးလို႔ ေျပာတယ္။ တအားေျပာလာတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ က်ေနာ္က အေမလို႔ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ပဲ က်ေနာ္ မယူခ်င္ဘူး။ က်ေနာ္ ျပည့္တန္ဆာမ သြားလုပ္မယ္ေနာ္လို႔။ အဲလို ေျပာလိုက္တာနဲ႔ အေမတို႔က က်ေနာ့္ကို ဆက္ၿပီးမေျပာေတာ့ဘူး။ တေယာက္တည္း မယူဘူး က်ေနာ္ အမ်ားႀကီးယူမယ္လို႔ ေျပာလိုက္တာနဲ႔ ၿငိမ္သြားတာပဲ။

ေက်ာင္းသြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္လြတ္လြတ္လပ္လပ္ သြားခ်င္တယ္။ ဆရာမေတြက က်ေနာ့္ကို လူေတြေရွ႕မွာ ရပ္ခိုင္းၿပီးမွ ရင္ဖံုးမ၀တ္ဘူး။ ဘာမ၀တ္ဘူးဆိုေတာ့ က်ေနာ္က အဲဒါမ်ိဳးေတြကို စည္းကမ္း တအားက်ပ္ၿပီးေတာ့မွ က်ေနာ္ ေက်ာင္းမတက္ေတာ့တာ။ ၆တန္းကေန က်ေနာ္ ေက်ာင္းထြက္တာ။ က်ေနာ့္အိမ္မွာ က်ေနာ့္ အေဖေတြက က်ေနာ့္ကို အဲေလာက္ မခ်ဳပ္ခ်ယ္ဘူး။ ေက်ာင္းမွာေတာ့ က်ေနာ့္ကို တအားခ်ဳပ္ခ်ယ္တယ္။ ဆရာတေယာက္ဆို ဒုတ္အႀကီးႀကီးနဲ႔လည္း က်ေနာ္ကို ေရာင္ေအာင္ရိုက္ဖူးတယ္။ မိန္းကေလးျဖစ္ၿပီးမွ ဘာျဖစ္တယ္ ညာျဖစ္တယ္ဆိုၿပီး တအားရိုက္ဖူးတယ္။ တရက္ေတာ့ ေက်ာင္းနားမွာ က်ေနာ္ ေဂၚလီေတာက္တယ္။ ေဂၚလီေတာက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ဆရာက က်ေနာ့္ကို အျမင္ကတ္တဲ့ ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ အလယ္တန္းက ေယာက္်ားေလး သံုးေလးေယာက္ကို က်ေနာ့္ကို ဆြဲေခၚခိုင္းတယ္။ ဆြဲေခၚခိုင္းၿပီး အလံတိုင္ေရွ႕မွာ က်ေနာ့္ကို ရပ္ထားခိုင္းၿပီးမွ မင္းဘယ္လိုမ်ိဳး ျဖစ္ခ်င္သလဲ၊ မိန္းကေလးျဖစ္ၿပီးမွ ဘာျဖစ္တယ္ ညာျဖစ္တယ္ ဒီလိုမ်ိဳး ေဆာ့ရသလားဆိုၿပီးမွ က်ေနာ့္ကို ေခၚရိုက္တယ္။ အဲဒီ ကတည္းကေန က်ေနာ္ ေက်ာင္းမသြားေတာ့ဘူး။ ေက်ာင္းမသြားေတာ့ ေက်ာင္းေခၚစာ ေရာက္တယ္။ ေရာက္ရင္လည္း အေမက ပညာေရးမွာလည္း နဂိုကတည္းကမွ အားမေပးခ်င္တဲ့ ၾကားထဲမွာ က်ေနာ္က ေက်ာင္းမသြားဘူးဆိုေတာ့ ၀မ္းသာေရာ။ မင္းရဲ႕ အဖိုး အဖြားလည္း ပညာမတတ္ဘူး ဆိုၿပီးေတာ့မွ အိုေကဆိုၿပီး ၀မ္းသာသြားတယ္။ ဒီလိုမ်ိဳး အဖြဲ႔အစည္းကို လာတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ ပညာေရးအပိုင္းမွာ က်ေနာ္တို႔ ေတာ္ေတာ္ေလး ေနာက္က်ေနတယ္ ဆိုတာသိေတာ့ ၀မ္းနည္းတယ္။ အားငယ္တဲ့ အပိုင္း ရွိတယ္။

စိုင္း၀မ္။ ။ အသိုင္းအ၀ိုင္းက်ေတာ့ ဘယ္ေလာက္မွ မဟုတ္ပါဘူး။ သူငယ္ခ်င္းေတြ ပတ္၀န္းက်င္ေတြက အေျပာခံရတာ မ်ားတယ္။ စာသင္ေက်ာင္းမွာလည္း စကားက နည္းတယ္ဆိုေတာ့ အေပါင္းအသင္းလည္း သိပ္မရွိခဲ့ဘူး။ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔က ဆင္းလည္း ဆင္းရဲတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေယာက္်ားမဟုတ္ မိန္းကေလးမဟုတ္ ပံုစံနဲ႔ဆိုေတာ့ သူမ်ားေတြက သိပ္ၿပီး ဖက္မလုပ္ၾကဘူး။

အႏြိဳက္။ ။ ကုိယ့္ရဲ႕ ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမေတြ ထဲကပဲ ေျပာတယ္။ အစ္မ ေပါ့ေနာ္။ ကိုယ္က ေနမေကာင္းဘူး။ ေနမေကာင္းဘူး ဆိုေတာ့ ေဆးခန္းသြားမယ္လို႔ ေျပာတယ္။ စကဒ္၀တ္မွ။ စကဒ္မ၀တ္ရင္ နင့္ကိုငါ ေခၚမသြားဘူးလို႔ ေျပာတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကိုယ္ကေလ ေနမေကာင္းဘူး။ ဒါေပမယ့္ေလ ကိုယ္ကလည္း အဖ်ားလည္း ေပ်ာက္ခ်င္တယ္။ အစ္မက မရဘူး နင္မ၀တ္ရင္ နင့္ကိုငါ မေခၚဘူးလို႔ ေျပာေတာ့ ကိုယ္က ေတာ္ေတာ္ေလးကို ခံလိုက္ရတယ္ ေပါ့ေနာ္။ အေမကေတာင္ မေျပာဘူး။ ဒါေပမယ့္ အစ္မက မိန္းကေလးပီပီ ေနတယ္ဆိုေတာ့ လံုး၀မိန္းမပဲ။ သူက သူႀကိဳက္သလို ေနေပးရမယ္ေပါ့။ အဲဒီမွာ ကိုယ္က ေတာ္ေတာ္ေလးကို ခံလိုက္ရတယ္ေပါ့။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆို ကိုယ္က ငယ္ငယ္ေလး ကတည္းက ဒီလိုပဲ ေနလာတာကို အစ္မက သူနဲ႔အတူေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ ပိတ္ပင္တာေပါ့ေနာ္။ အဲလိုမ်ိဳးေတြ ေျပာလာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးေတာ့ ခံရခက္တယ္။

မိမိရဲ႕ အသိုင္းအ၀ိုင္းေတြ အေပါင္းအသင္းေတြ ထဲကေန ကိုယ့္အေပၚ ႏွိပ္ခ်ခ်ိဳးႏွိမ္ၿပီး ေျပာဆိုလာတဲ့အခါ ဘယ္လို ေျဖရွင္းခဲ့လဲ ဆိုတာကို နည္းနည္းေလာက္ ေျပာျပေပးပါဦး။

ဆန္နီ။ ။ က်ေနာ္တို႔ မိသားစုမွာ က်ေတာ့ အႀကီးရဲ႕စကားကို အငယ္ျဖစ္တဲ့သူက နားေထာင္ရတယ္။ မိသားစုထဲမွာ ျပန္ေျပာလို႔ မရတဲ့ဟာေတြ အျပင္မွာေခၚလာရင္ က်ေနာ္က စိတ္ကို လႊတ္ေပးလိုက္တယ္။ ငါ အိမ္မွာ မလုပ္ရဘူး။ ငါ အိမ္မွာ မလုပ္ရတဲ့အတြက္ ငါ့ကို ဟိုမေရာက္ ဒီမေရာက္၊ ေဘာကြဲလို႔ေခၚလာရင္ အၾကမ္းဖက္မႈေတြ ျဖစ္သြားတယ္ ေပါ့ေနာ္။ အၾကမ္းဖက္မႈေတြ ျဖစ္သြားေအာင္ထိ က်ေနာ္တို႔ က်ဴးလြန္မိတယ္ ေပါ့ေနာ္။

စိုင္း၀မ္။ ။ က်ေနာ့္ ေကာင္မေလးနဲ႔ အတူတူေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ လူေတြ၀ိုင္းေျပာၾကတာေတာ့ ရွိခဲ့တယ္။ အလုပ္လုပ္တဲ့ ေနရာမွာေတာ့ သိပ္ေတာ့ မႀကံဳဖူးဘူး။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္က အိမ္ေထာင္က်သလိုမ်ိဳး ေပါ့ေနာ္။ သူမ်ားေတြက ေျပာၾကတယ္။ မင္းက မင္းေကာင္မေလးနဲ႔ အတူတူေနရင္ ဘယ္လိုမ်ိဳး လုပ္သလဲ ေပါ့ေနာ္။ က်ေနာ္က ျပန္ေျဖလိုက္တယ္။ အဓိက ကေတာ့ အဲဒါ မဟုတ္ဘူးလို႔။ တေယာက္ကို တေယာက္ ေမတၱာရွိမယ္ ခ်စ္မယ္ဆိုရင္ ခ်စ္တာက ခ်စ္တာပဲ။ က်န္တာေတြက အေရးမႀကီးဘူးလို႔။

အႏြိဳက္။ ။ က်ေနာ့္ကိုလည္း ေက်ာင္းမွာဆိုရင္ သူငယ္ခ်င္းေတြက ေဘာျပား ေဘာျပားဆိုၿပီး ေခၚၾကတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ ကိုယ္ကေတာ့ ဘာမွေတာ့ သူတို႔ကို ျပန္မေျပာလိုက္ပါဘူး။ ေနာက္ဆံုး ကိုယ္မခံႏိုင္ေတာ့ဘူး ဆိုရင္ေတာ့ ကုိယ္က ေျပာလိုက္တယ္။ ေအး ငါ့လို မျဖစ္ရလို႔ အူတိုေနတာလား ဆိုၿပီး ကုိယ္က အဲဒီ တစ္ခြန္းတည္းပဲ ေျပာလိုက္တယ္။

ထန္းထန္။ ။ က်ေနာ္က ေက်ာင္းသြား ေက်ာင္းျပန္မွာ က်ေနာ့္ကို ရန္ရွာတဲ့သူ ရွိတယ္။ ေယာက္်ားလ်ာဆိုၿပီး အထင္ေသးၿပီးမွ က်ေနာ့္ကို စိန္ေခၚတဲ့သူ ရွိတယ္။ စိန္ေခၚတဲ့ အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္က ကရားေတး နည္းနည္းေဆာ့ထားတယ္ ဆိုေတာ့ က်ေနာ္ ဖိုက္တင္ေတာ့ ခ်ဖူးတယ္။ က်ေနာ္ လူလတ္ပိုင္း အရြယ္ေတြနဲ႔ ဖိုင္တင္ ေအးေအးေဆးေဆး ခ်ခဲ့ဖူးတယ္။ က်ေနာ္အေဖက က်ေနာ့္ကို ေျပာတယ္။ အစ္ကိုက မိန္းမလိုေနတယ္ က်ေနာ္က က်ားက်ားယားယား ေနတယ္ဆိုေတာ့ က်ေနာ့္ကို အေဖက ေတာ္ေတာ္ေလး သေဘာက်တယ္။ ေဘာလံုးကန္သြားရင္လည္း အေဖက လိုက္ေပးတယ္။ ေနရာတိုင္းမွာ အေဖက က်ေနာ့္ကို ဘ၀တစ္ခုလုပ္ေပးၿပီး ေယာက္်ားေလးလို သတ္မွတ္ထားၿပီးမွ က်ေနာ့္ကို အားေပးတယ္။ အေမတေယာက္ပဲ က်ေနာ့္အိမ္မွာ။ အသိုင္းအ၀ိုင္းမွာက က်ေနာ့္ကို ေျပာတယ္။ မိန္းမျဖစ္ၿပီးမွ မိန္းကေလးလို မေနဘူး။ တရုတ္ကုိ ေရာင္းစားမယ္ေလး ဘာေလး ညာေလးနဲ႔ က်ေနာ့္ကို မခံခ်င္ေအာင္လည္း ေျပာဖူးတယ္။

ပတ္၀န္းက်င္ အသိုင္းအ၀ိုင္းက ေျပာေနၾကတဲ့ ေယာက္်ားလ်ာေတြကုိ ေယာက္်ားေလးေတြနဲ႔ လိင္ဆက္ဆံ ေပးလိုက္ရင္ လံုး၀ မိန္းကေလး ျပန္ျဖစ္သြားမယ္ဆိုတဲ့ အျမင္ေပၚမွာေရာ ဘယ္လိုမ်ိဳး ေျပာခ်င္ပါသလဲ။

ဆန္နီ။ ။ လံုး၀မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ က်ေနာ္တို႔ကို ေျပာဖူးတယ္။ မင္းတို႔ အရသာ မသိေသးလို႔ပါ ဘာညာ အဲလိုမ်ိဳးေတြ ေျပာဖူးတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔ကို လာလုပ္ရင္လည္း ရတယ္ လုပ္ပေစ။ က်ေနာ္တို႔က လံုး၀ စိတ္၀င္စားမွာ မဟုတ္ဘူး။ ဥပမာ က်ေနာ္တို႔ကို သူတို႔ မုဒိမ္းက်င့္လိုက္မယ္။ အဲဒီ မုဒိမ္းက်င့္လိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ သူတို႔ ရရင္ ရသြားမယ္။ က်ေနာ္တို႔စိတ္က မိန္းကေလးပဲ ႀကိဳက္တယ္။ ဘယ္လိုမွ ေျပာင္းလဲလို႔ မရဘူး။ အဲဒီဥစၥာက တကယ္ေျပာင္းလဲလို႔ မရတာပါ။ အဲဒီ ထင္ျမင္ခ်က္ေတြက မွားကို မွားတာပါ။

ေနာက္တစ္ခု က်ေနာ္ ေျပာခ်င္တာက အဲဒီလို မေျပာင္းလဲႏိုင္တဲ့ အရာကို တစ္ခါတေလမွာ သူတို႔က ေျပာင္းလဲခ်င္တဲ့စိတ္ ျဖစ္ေအာင္ လုပ္တတ္တယ္။ အဓိက က်ေနာ့္ အစ္ကိုေပါ့။ သူက အမ်ိဳးသမီးနဲ႔ အမ်ိဳးသား လိင္ဆက္ဆံတဲ့ ဗီဒီယိုေခြကို ထိုးျပၿပီးေတာ့ ဒီဟာႀကီးကို က်ေနာ္ျမင္ရင္ က်ေနာ္ စိတ္လာမလားေပါ့။ က်ေနာ္ ၾကည့္ေနတယ္ေလ။ ၿပီးလို႔ရွိရင္ နင္ လင္ယူခ်င္စိတ္ ေပၚလာလားလို႔ ေမးတယ္။ ငါက အဲဒါကို မႀကိဳက္ဘူး။ နင္ ငါ့ေရွ႕မွာ ဘယ္ေလာက္ပဲ အဲဒါကို ေထာင္ျပေနပါေစ ငါမႀကိဳက္ဘူး။ ေအး ငါ့ေရွ႕မွာ အဲဒီအကြဲကို ျမင္လာရင္ ငါရင္ခုန္တယ္။ ရွင္းရွင္းပဲေလ က်ေနာ္ေျပာတာ။

စိုင္း၀မ္။ ။ လံုး၀ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ ျပဳျပင္ယူလို႔ မရပါဘူး။

ထန္းထန္။ ။ က်ေနာ္ အရင္တုန္းက ဖားကန္႔မွာ ေစ်းေရာင္းတုန္းက ၂၁ က ဆရာႀကီးတေယာက္ က်ေနာ့္ကို ႀကိဳက္တယ္တဲ့။ ေယာက္်ားလ်ာကို ႀကိဳက္တယ္ဆိုေတာ့ က်ေနာ္က ေယာက္်ားလ်ာ ဟုတ္တယ္။ က်ေနာ္ မိန္းမပဲႀကိဳက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔က က်ေနာ့္ကို ႀကိဳက္တယ္တဲ့။ အဲဒါနဲ႔ က်ေနာ့္ကို မရရင္ ဘာျဖစ္တယ္ ညာျဖစ္တယ္ဆိုၿပီး ၾကမ္းတမ္းၿပီးမွ လုပ္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္က စိတ္ဓါတ္က်တယ္ေနာ္။ ရြာလည္း မဟုတ္ဘူး။ ေတာလမ္းမွာေလ။ ေက်ာက္ဖ်ာမွာဆိုေတာ့ ေတာလမ္းဆိုေတာ့ သူတို႔စစ္ေၾကာင္းထိုးၿပီးမွ လာနားေနတဲ့ အခ်ိန္မွာေလ။ က်ေနာ့္ အစ္မေတြက က်ေနာ့္ကို စိုးရိမ္တယ္။ အဲဒါနဲ႔ က်ေနာ္ ဘယ္လိုလုပ္မရလဲ။ လြန္းခင္းဘက္ကို ထြက္ေျပးရမလားဆိုၿပီး ဆရာႀကီး ဘိုေလးကို သြားေမးတယ္။ ဘိုေလးက ေဟ့ေကာင္ မင္း ဘာမွ မေၾကာက္နဲ႔တဲ့။ ငါရွင္းမယ္တဲ့။ အဲဒါနဲ႔ အဲဒီရဲေဘာ္ကို ေခၚတယ္။ မင္း ဘယ္လိုစဥ္းစားၿပီးမွ အဲဒီလို သြားလုပ္တာလဲ။ ခရီးသြား ခရီးလာမွာ မင္း အဲဒီလိုမ်ိဳး မိန္းကေလးေတြကို အႏိုင္က်င့္ရသလား ဆိုၿပီးမွ သူ႔ကို ေသနတ္ဒင္နဲ႔ ထုၿပီးမွ ခ်ည္ထားလိုက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ဆရာဘိုေလးက က်ေနာ့္ကို ခင္ဗ်ား ခဏေလး ေရွာင္ေပးလိုက္ပါတဲ့။ လြန္းခင္းမွာ သြားခိုင္းလိုက္တယ္ က်ေနာ့္ကို။ အဲဒါမ်ိဳးလည္း တစ္ခါ ႀကံဳဖူးတယ္။

အႏြိဳက္။ ။ အဲဒါႀကီးက လံုး၀ အယူအဆ အလြဲအမွားႀကီးလို႔ ထင္တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆို ဒါက ကိုယ့္ရဲ႕စိတ္နဲ႔ ကိုယ္ျဖစ္လာတာေလ။ ကိုယ့္စိတ္က အစကတည္းက ဒီအတိုင္းပဲဟာ ဘယ္လိုမွကို မေျပာင္းလဲနိုင္ဘူး။ သူတို႔ ဘယ္လိုပဲလုပ္လုပ္ လံုး၀ကို မေျပာင္းလဲႏိုင္ဘူး ေပါ့ေနာ္။

ေယာက္်ားလ်ာေတြက ရည္းစားကုိ တေယာက္တည္းမဟုတ္ပဲ ထည္လဲတြဲတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ လူေတြက အထင္ေသးရတယ္ဆိုၿပီး ေျပာလာတဲ့ စကားအေပၚမွာ ဘယ္လိုမ်ိဳး တံု႔ျပန္မႈ ေပးခ်င္ပါသလဲ။

စိုင္း၀မ္။ ။ အတည္တက် ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အသိုင္းအ၀ိုင္းေတြက မႀကိဳက္ေတာ့ သူတို႔ေတြက က်ေနာ္တို႔ေတြကို ထားထားသြားခဲ့တယ္။

ဆန္နီ။ ။ က်ေနာ္တို႔က အတည္အလင္းကို က်ေနာ္တို႔ တြဲခ်င္တယ္။ တကယ္လို႔သာ ပတ္၀န္းက်င္ကလည္း သူ႔ကုိ မေျပာဘူး။ က်ေနာ့္ကိုလည္း မေျပာဘူး။ ပတ္၀န္းက်င္က သူ႔ကို ရိုက္ခတ္မႈ ပိုမ်ားတယ္။ နင္က ဒါကိုမ်ားသြားႀကိဳက္တယ္။ ေခြးကုိ အၿဖီးျဖတ္ၿပီး ေပးစားလိုက္မယ္ေပါ့။ သူ႔ အစ္ကိုေတြက ေျပာလာတယ္။ ဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔က ဒီတေယာက္ကို အတိအလင္း တြဲခ်င္တယ္။ တြဲရင္လည္း က်ေနာ္တို႔မွာ နစ္နာဆံုးရႈံးမႈေတြ အမ်ားႀကီးပဲ။ လုပ္ခဲ့သမွ် ပိုက္ဆံေတြ၊ ရွာခဲ့သမွ် ေမာပန္းခဲ့သမွ် အေမာပန္းေတြဟာ အကုန္လံုးက သူ႔အတြက္ပဲ။ ၿပီးရင္ အခ်ိန္တန္ရင္ က်ေနာ္တို႔ကို လံုး၀ မ်ိဳးဆက္ေတြ မပြားေပးႏိုင္ပါဘူး။ ၿပီးရင္ ေနာက္တစ္ခုက ဒါဟာ ပတ္၀န္းက်င္က လက္မခံထားပါဘူး။ တရား၀င္ မျဖစ္ဘူး။ အဲဒီ အေၾကာင္းျပခ်က္ေတြနဲ႔ပဲ က်ေနာ္တို႔ကို ထားထားသြားခဲ့တယ္။ က်ေနာ္တို႔ကို ထားခဲ့ရင္ က်ေနာ္တို႔က ေနာက္တစ္ေယာက္ကို မတြဲရေတာ့ဘူးလား။ တြဲရမယ္ေလ။ ေနာက္တစ္ေယာက္ကို တြဲျပန္ေတာ့လဲ ဒီလိုပံုပဲ။ ဒီလို ဒီလိုနဲ႔ပဲ က်ေနာ္တို႔မွာ မ်ားလာတာေပါ့ေနာ္။ တခ်ိဳ႕ေတြ က်ေတာ့လည္း တစ္ႏွစ္ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ၾကာတယ္။ တခ်ိဳ႕ေတြ က်ေတာ့လည္း သံုး ေလး လေလာက္နဲ႔ ကိုယ့္ဆီက ရသမွ်ကို ခ်ဴစားၿပီးေတာ့ သြားလိုက္တယ္။ အဲလိုဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔က ထပ္မရွာရေတာ့ ဘူးလားလို႔ ေမးခ်င္တယ္။

ထန္းထန္။ ။ က်ေနာ္က မိန္းကေလး ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားနဲ႔ က်ေနာ္ႀကံဳခဲ့တယ္။ ႀကံဳခဲ့တဲ့ အခ်ိန္မွာ မိန္းကေလးေတြက က်ေနာ့္ကို ခ်စ္တယ္။ သူတို႔ကိုလည္း လိုေလေသးမရွိ ျဖည့္ဆည္းေပးတယ္ ေပါ့ေနာ္။ အကုန္လံုးက က်ေနာ့္ကို ေတာ္ေတာ္ေလး စြဲလမ္းၾကတယ္။ က်ေနာ့္ကို ေျပာတယ္ေပါ့။ ကေလးရခ်င္တယ္ ဘာျဖစ္တယ္ ညာျဖစ္တယ္နဲ႔။ အဲဒါေတြအတြက္ က်ေနာ္တို႔က စိတ္မေကာင္းျပန္ျဖစ္တယ္။

ဒီလိုမ်ိဳး အခြင့္အေရး မရွိဘူးဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔က လက္ထပ္ခ်င္တယ္ ဆိုေပမယ့္လည္း က်ေနာ္တို႔ အခြင့္အေရး မရွိဘူး။ က်ေနာ္တို႔ တေယာက္တည္းကိုပဲ ခ်စ္မယ္ဆိုၿပီး ဆြဲထားလို႔လည္း မရဘူး။ စာခ်ဳပ္စာတမ္း မရွိဘူးဆိုေတာ့ က်ေနာ့္တို႔မွာ ခက္ခဲတယ္။

အႏြိဳက္။ ။ က်ေနာ္တို႔ဆိုရင္ ငယ္ငယ္ကတည္းက ဒီလိုပံုစံပဲ ေနလာတယ္။ ရည္းစားေတြလည္း မေပြဘူး။ မမ်ားဘူး။ ကိုယ့္ကုိယ္ႀကိဳက္တဲ့ သူေတာ့ ရွိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္က သူတို႔ကုိလည္း ျပန္ႀကိဳက္တာမ်ိဳးလည္း မရွိဘူး။ ဒီအတိုင္းေလးပဲ ကိုယ္ေနႏိုင္တယ္ ေပါ့ေနာ္။ ဒီအရြယ္ထိ ဒီလိုမ်ိဳးပဲေနလာတဲ့ သူေတြလည္း အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ အကုန္လံုး မဟုတ္ပါဘူး။ သူတို႔မ်က္စိေရွ႕မွာ ျမင္တဲ့သူေတြကိုပဲ အဲလိုမ်ိဳးေျပာမယ္ဆိုရင္ အခုလို က်ေနာ္တို႔လိုမ်ိဳး ေနလာတဲ့ သူေတြဆိုရင္ေရာ သူတို႔ေတြက ဘယ္လိုမ်ိဳး ေျပာခ်င္လဲ။

လိင္တူခ်င္းခ်စ္တဲ့ အမ်ိဳးသမီးတေယာက္ တြန္ဘြိဳင္းတေယာက္လိုမ်ိဳး ဘ၀နဲ႔ ျဖတ္သန္းလာရတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကိုယ့္အတြက္ အရမ္းကို အခက္ခဲဆံုးလို႔ ထင္ရတဲ့ အရာတစ္ခုက ဘာလဲဆိုတာကို ေျပာျပေပးပါဦး။

ဆန္နီ။ ။ က်ေနာ္တို႔ ဒီအတိုင္း ေနလာခဲ့ၿပီ ႀကီးလာၿပီဆိုရင္ေတာ့ က်ေနာ္တို႔ေဘးမွာ ဘ၀လက္တြဲေဖာ္ဆိုတာ လိုလာၿပီ။ က်ေနာ္တို႔ကို ဘယ္သူကမ်ား အတည္တက် ေပါင္းသင္းမလဲ။ ပတ္၀န္းက်င္က ရိုက္ခတ္မႈေတြနဲ႔ က်ေနာ္တို႔မွာ အတည္တလင္း ေပါင္းသင္းဖို႔ဆိုတာ မရွိဘူး။ ေရရွည္ အသက္ေတြႀကီးလာရင္ ဒီအတိုင္းပဲ အထီးက်န္ၿပီး တေယာက္တည္းသြားရမယ့္ အျဖစ္မ်ိဳးေတြ ျဖစ္ေနတယ္ေပါ့။ အဲဒါကိုေတြးၿပီး အရမ္းခတ္ခဲတယ္လို႔ ထင္တယ္။

စိုင္း၀မ္။ ။ က်ေနာ္တို႔ အသက္ႀကီးလာတဲ့အခါ ဘ၀လက္တြဲေဖာ္အတြက္ အရမ္းခက္ခဲမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။

ထန္းထန္။ ။ က်ေနာ္ ျဖစ္ခ်င္ေနတာ ဒီအခြင့္အေရးကို ေတာ္ေတာ္ေလးၾကာၿပီ။ က်ေနာ္တို႔ ေယာက္်ားလ်ာေတြ ဒီအထဲမွာ က်ေနာ္က အသက္အႀကီးဆံုးလို႔ ထင္တယ္။ က်ေနာ္ စဥ္းစားထားတာက က်ေနာ္တို႔ေခတ္မွာ ဒီလိုမ်ိဳး အခြင့္အေရး မရွိခဲ့လို႔ က်ေနာ္က လက္ထပ္ခ်င္တယ္၊ အပိုင္ယူခ်င္တယ္၊ အတူေနခ်င္တယ္ ဆိုေပမယ့္ အခြင့္အေရး မရွိခဲ့ဘူး။ မိန္းကေလး တခ်ိဳ႕ေတြက က်ေနာ္တို႔နဲ႔ တသက္လံုး အတူေနခ်င္တယ္ ဆိုေပမယ့္ စာခ်ဳပ္စာတမ္းရွိခဲ့ရင္ သူလည္း က်ေနာ့္ကိုခ်စ္တယ္ က်ေနာ္လည္း သူ႔ကိုခ်စ္တယ္ဆိုရင္ အတူေနမယ့္သူလည္း ရွိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီလိုမ်ိဳး အခြင့္အေရး မရွိခဲ့တဲ့အတြက္ေၾကာင့္မို႔ က်ေနာ္တို႔မွာ အားမရွိခဲ့ဘူး။ က်ေနာ္တို႔မွာ စာခ်ဳပ္စာတမ္း မရွိဘူး တရား၀င္ မဟုတ္ဘူးဆိုေတာ့ အားနည္းခ်က္ရွိတယ္။

အႏြိဳက္။ ။ ေလာေလာဆယ္ အခ်ိန္ထိေတာ့ က်ေနာ့္မွ အခက္ခဲႀကီးရယ္လို႔ေတာ့ မရွိခဲ့ေသးပါဘူး။

ကိုယ့္ဘ၀မွာ ေယာက္်ားလ်ာတေယာက္ ျဖစ္ရတဲ့ အတြက္ေျကာင့္ အရမ္း၀မ္းသာဂုဏ္ယူရတဲ့ အခ်က္တစ္ခ်က္ေလာက္ ေျပာျပေပးပါဦး။

ဆန္နီ။ ။ က်ေနာ့္အတြက္ကေတာ့ ဒီလိုေနတာကိုလည္း က်ေနာ္က ႀကိဳက္တယ္။ ႀကိဳက္တဲ့ အခါက်ေတာ့ ဒီလိုေနရတာကို ကိုယ္က ဂုဏ္ယူေနတာ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ပတ္၀န္းက်င္မွာဆိုရင္ အခုသူမ်ား မလုပ္ႏိုင္ဘူး။ ဥပမာ အမ်ိဳးသားေတြကလည္း မလုပ္ႏိုင္ဘူး၊ အမ်ိဳးသမီးေနရာမွာ လုပ္ရမယ့္ အရာဆို ကိုယ္က အမ်ိဳးသမီးေနရာကလည္း သြားလုပ္လိုက္တယ္။ အမ်ိဳးသားေနရာမွာ လုပ္ရမယ့္ အရာဆိုလည္း အမ်ိဳးသားေတြကို ကိုယ္ကူလုပ္ႏိုင္တယ္။ အဲဒီအတြက္ ဒီလိုမ်ိဳးျဖစ္ရတာကို ကုိယ္ဂုဏ္ယူတယ္။

ထန္းထန္။ ။ က်ေနာ္တို႔ ေယာက္်ားလ်ာေတြက မိန္းကေလးထက္စာရင္ေတာ့ တပိုင္းနည္းနည္းသာတာေပါ့ေနာ္။ အားရွိတယ္။ ေနရာတိုင္းမွာ က်ေနာ္တို႔က လုပ္လို႔ရတယ္။ ရာဘာေတြ ဘာေတြလုပ္တဲ့ ေနရာမွာလည္း က်ေနာ္တို႔က မိန္းကေလးထက္ နည္းနည္းေတာ့ အားရွိတာေပါ့ေနာ္။ အဲလိုမ်ိဳး ေနရာမွာေတာ့ က်ေနာ္တို႔ကို အားေပးတဲ့ သူရွိသလို အထင္ေသးတဲ့သူလည္း ရွိတယ္။

အႏြိဳက္။ ။ ေကာင္မေလးတေယာက္က ကိုယ့္ကိုေျပာတယ္။ အရင္က အခုလိုမ်ိဳး တြန္ဘြိဳင္းေတြကိုဆိုရင္ သူလံုး၀ၾကည့္လို႔ မရဘူး။ သူ႔ကုိ ဘယ္လိုမ်ိဳး ရည္းစားစကားပဲ လာေျပာေျပာ သူလံုး၀ၾကည့္လို႔ မရဘူး။ မိန္းကေလးအခ်င္းခ်င္း ဘာလုပ္မလဲ အဲလိုမ်ိဳး ေျပာခဲ့တယ္ေပါ့ေနာ္။ အခုေနာက္ဆိုရင္ သူက အဲလိုမဟုတ္ေတာ့ဘူး။ အႏြိဳက္နဲ႔ေတြ႔ၿပီးမွ အခုလိုမ်ိဳး ၾကည့္လို႔ရတယ္ ေျပာင္းလဲလာတယ္ဆိုေတာ့ ကိုယ္က နည္းနည္းေတာ့ ၀မ္းသာတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆို ကိုယ့္လိုလူမ်ိဳးတေယာက္ကို ဒီလိုမ်ိဳး ေလးေလးနက္နက္နဲ႔ ေျပာလာတဲ့ စကားအတြက္ ကိုယ္ဒီလိုမ်ိဳး တြန္ဘြိဳင္းျဖစ္ရတာကို ဂုဏ္ယူတယ္။ ၀မ္းသာတယ္။

ေယာက္်ားလ်ာေလးေတြ တြန္ဘြိဳင္းလူငယ္ေလးေတြကို သက္တံ့မဂၢဇင္း ကေနတဆင့္ ေျပာခ်င္တဲ့ သတင္းစကားေလးေတြကိုလည္း ေျပာျပေပးပါဦး။

ဆန္နီ။ ။ က်ေနာ္ကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ေျပာတဲ့ စကားေလးေတြကို တဆင့္စကားကေန တဆင့္ ၾကားလိမ့္မယ္။ ဒီေတာ့ ကိုယ္ေမြးလာမယ့္ သားသမီးက ဒီလိုမျဖစ္လာႏိုင္ဘူးလို႔ မေျပာႏိုင္ဘူး။ မေျပာႏိုင္တဲ့ အခါက်ရင္ ဖိႏွိပ္ခ်င္ ဖိႏွိပ္ပါ ရပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔လို ေလလြင့္ေနတဲ့သူေတြ မျဖစ္ေအာင္ေတာ့ ဖိႏွိပ္ၾကေပါ့ေနာ္။ ကုိယ့္ကိုယ္ကို သတ္ေသတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္တယ္။ ေလလြင့္သြားတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္တယ္ သူတို႔မွာ။ သူတို႔ သားသမီးေတြ ေမြးၿပီဆိုရင္ သူတို႔မွာ အမ်ားႀကီး ေမွ်ာ္လင့္ထားမွာပဲ။ အမ်ားႀကီး ေမွ်ာ္လင့္ထားတယ္ဆိုရင္ ဒီလိုမ်ိဳး ဖိႏွိပ္မႈေတြက ေျပာင္းလဲမသြားပဲ ဆက္လက္ရွိေနမယ္ဆိုရင္ ဒီပတ္၀န္းက်င္ႀကီးက ေျပာင္းလဲသြားမွာ မဟုတ္ဘူးဆိုတာပဲ ေျပာခ်င္ပါတယ္။

ထန္းထန္။ ။ အခုလို ေယာက္်ားလ်ာေတြနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အစည္းေ၀းေတြလုပ္ေပး ပညာေပးမႈေတြ အမ်ားႀကီး ရွိလာၿပီဆိုရင္ေတာ့ ေနရာတိုင္းမွာ ေျပာင္းလဲမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔လည္း ၀ိုင္း၀န္းေျပာကူ အခ်င္းခ်င္း ေဆြးေႏြးၾက စည္းလံုးညီညြတ္မႈရွိရင္ေတာ့ ျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ေယာက္်ားလ်ာ ငယ္ေလးေတြကိုေတာ့ ခင္ဗ်ား ေယာက္်ားလ်ာ တကယ့္အစစ္ ဟုတ္ရဲ႕လားလို႔ သူ႔ကို အရင္ေမးခ်င္တယ္။ တခ်ိဳ႕ေတြက ေယာက္်ားလ်ာ ဟန္ေဆာင္ၿပီးမွ ေယာက္်ားယူသြားတဲ့သူေတြ ရွိခဲ့ဖူးတယ္ က်ေနာ္တို႔ရြာမွာ။ ပုဆိုးေတြ၀တ္ၿပီးမွ သိပ္ဟုတ္သလို သြားေနတယ္။ မၾကာခင္ ဗိုက္ႀကီးလာေတာ့ က်ေနာ္ေျပာတယ္ သူ႔ကို မင့္ ေယာက္်ားလ်ာ သိကၡာမခ်နဲ႔လို အဲလိုမ်ိဳးေတြ ေျပာခဲ့ဖူးတယ္။ ဆက္ၿပီး လုပ္မယ္ဆိုရင္ ေယာက္်ားလ်ာဆိုရင္ ေယာက္်ားလ်ာ ပီပီလုပ္။ က်ားက်ားယားယားေန။ အဲဒီလို ငါတို႔ ေယာက္်ားလ်ာ သိကၡာခ်တဲ့ ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ လာမလုပ္နဲ႔လို႔။

အႏြိဳက္။ ။ ကိုယ့္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ေျပာခ်င္တာေပါ့ေနာ္။ ဒီပတ္၀န္းက်င္ရဲ႕ ရိုက္ခတ္မႈေၾကာင့္ သူတို႔ေတြက အားငယ္တယ္။ စိတ္ဓါတ္ေတြက်တယ္။ အခုေနာက္ဆိုရင္ စိတ္ဓါတ္ေတြ မက်ဖို႔။ ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တဲ့ ကိစၥကို ျဖစ္ေအာင္လုပ္။ ကုိယ့္စိတ္ထဲမွာ ဒါဆို ဒါပဲ ထားေပါ့ေနာ္။ လံုး၀ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ပတ္၀န္းက်င္ရဲ႕ ရိုက္ခတ္မႈဒဏ္ေၾကာင့္ အားမနည္း သြားပါနဲ႔လို႔။

Credit: http://www.coloursrainbow.com/2010-09-20-04-52-23/straight-talk/453-2011-01-10-04-42-16.htmlhttp://www.coloursrainbow.com/2010-09-20-04-52-23/straight-talk/453-2011-01-10-04-42-16.html

No comments: